بازی The Outer Worlds 2 تاریک‌تر و جدی‌تر از نسخه اول خواهد بود

بازی The Outer Worlds 2 تاریک‌تر و جدی‌تر از نسخه اول خواهد بود - گیمفا

کارگردان بازی The Outer Worlds 2 اعلام کرده که این عنوان لحن جدی‌تر و تاریک‌تری دارد، اما همچنان درون‌مایه طنز در آن باقی خواهد ماند.

براندون ادلر، کارگردان The Outer Worlds 2، درباره‌ی تلاش برای ایجاد تنوع بیشتر در داستان و دنیاسازی بازی صحبت کرده است. به نظر می‌رسد Obsidian Entertainment به انتقادهایی که از رویکرد روایی نسخه‌ی اول The Outer Worlds صورت گرفت، توجه نشان داده است. در زمان انتشار، این بازی به دلیل استفاده بیش‌ از حد از لحن کمدی در فضایی به‌طور کلی تاریک، مورد نقد قرار گرفت. در مصاحبه‌ای با سایت PC Gamer، ادلر تأیید کرده که نسخه‌ی اول از نظر نوع کمدی، «گاهی بیش از حد یکنواخت» بود. او توضیح داد که در نسخه‌ی دوم تلاش کرده‌ تا تنوع بیشتری در لحن بازی ایجاد کند. او در این باره گفت:

می‌خواهم چیز تازه‌ای به بازیکن‌ها ارائه بدهم، طوری که احساس نکنند «اوه باز هم داریم با همان نوع شوخی‌ها، همان محتوا، و همان ایده‌ها و مضامین تکراری سر و کله می‌زنیم».

ادلر اشاره کرد که بازیکنان در نسخه‌ی دوم با لحن طنز کمتری و به طور کلی فضای تاریک‌تری نسبت به نسخه‌ی اول روبه‌رو خواهند شد. این تغییر تا حد زیادی به خاطر حضور لئونارد بویارسکی است که پیش‌تر به همراه تیم کین، خالق Fallout، یکی از کارگردان‌های خلاق The Outer Worlds بود و حالا در دنباله نقش کارگردان هنری اصلی را بر عهده دارد. ادلر در ادامه توضیح داد:

متوجه می‌شوید که لحن بازی کمی جدی‌تر و تاریک‌تر شده؛ این بیشتر به خاطر لئونارد هست. این سبک و حال‌وهوای اوست و روی این بخش‌ها بیشتر تمرکز دارد. به نظرم حتی داستان کلی هم رویکردی تاریک‌تر دارد.

با این حال، برای بازیکنانی که نگران‌ هستند The Outer Worlds 2 بیش از حد در جهت تاریکی و جدیت پیش برود، ادلر خاطرنشان کرد که هنوز طنز در بازی جای دارد و به راحتی قابل مشاهده خواهد بود. او افزود:

ما همچنان می‌خواستیم مطمئن شویم که حس کلی نسخه‌ی اول حفظ شده و وقتی بازیکنان با جناح‌های مختلف تعامل دارند، آن طنز خاص و اغراق‌آمیز حضور داشته باشد.

بازی The Outer Worlds 2 در تاریخ ۲۹ اکتبر (۷ آبان) برای PC، PS5 و Xbox Series X/S منتشر خواهد شد.

Picture of هاریکا

هاریکا

هاریکا، به‌عنوان مجله‌ای نوآوری و مدرن در دنیای تکنولوژی، فعالیت خود را با هدف ارائه دقیق‌ترین و به‌روزترین اخبار، تحلیل‌ها و بررسی‌های فناوری آغاز کرده است. ما باور داریم که تکنولوژی فراتر از یک ابزار است؛ این یک سبک زندگی است که هر روز، جنبه‌های مختلف زندگی ما را دگرگون می‌کند. هاریکا، از ترکیب شور و تخصص در دنیای دیجیتال متولد شده است. تیم ما شامل گروهی از نویسندگان، تحلیل‌گران و علاقه‌مندان به فناوری است که هدفشان ارائه محتوایی جذاب، قابل اعتماد و کاربرپسند به شماست.

مقالات مرتبط

فهرست تروفی‌‌های بازی The Alters

فهرست تروفی‌‌های بازی The Alters منتشر شد. این عنوان شامل ۴۸ تروفی…

سونی برای جذب مخاطبان جوان به سمت انیمه می‌رود

شرکت سونی قصد دارد از طریق گسترش فرانچایزهایش در دنیای انیمه، نسل…

بازی The Witcher 4 نرخ فریم ۶۰ را روی کنسول‌ها هدف قرار داده است

استودیوی CD Projekt Red هدفش رسیدن به نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه…

سونی همچنان به توسعه بازی‌های آنلاین ادامه می‌دهد

طبق گزارش‌ها، علیرغم شکست‌های برجسته‌ای که شاهدیم، سونی به توسعه عناوین لایو…

بیش از ۶۳٪ از بازیکنان Stellar Blade از کشور چین هستند

طبق گزارش‌ها، درصد بالایی از بازیکنان بازی Stellar Blade (ساخته استودیوی Shift…

فروش Devil May Cry 5 از مرز ۱۰ میلیون نسخه گذشت

با توجه به گذشت شش سال از عرضه‌ بازی Devil May Cry…

عملکرد بهتر Elden Ring Nightreign نسبت به Shadow of the Erdtree در استیم

عنوان Elden Ring Nightreign با وجود امتیاز پایینش در متاکریتیک، در استیم…

سرمایه‌گذاران Shift Up از تصاحب احتمالی استودیو توسط تنسنت نگرانند

سرمایه‌گذاران استودیو Shift Up، توسعه‌دهنده بازی Stellar Blade، نگرانند روابط این استودیو…

گزارش: کپکام غافل‌گیری بزرگی برای Resident Evil Requiem تدارک دیده است

طبق گزارش جدید منتشر شده از Resident Evil Requiem یک شگفتی بزرگ…

اولین بسته الحاقی Assassin’s Creed Shadows چه زمانی عرضه خواهد شد؟

از زمان انتشار در اوایل سال جاری، بازی Assassin’s Creed Shadows به‌روزرسانی‌های…

رویداد Summer Game Fest رکورد جدیدی در تعداد تماشاگران خود ثبت کرد

به گفته برگزارکنندگان، تعداد بینندگان Summer Game Fest 2025 نسبت به دوره…

نقدها و نمرات MindsEye منتشر شدند

نقدها و نمرات بازی MindsEye در حال انتشار هستند. با بخش نتیجه‌گیری…