بازی The Witcher 4 نرخ فریم ۶۰ را روی کنسول‌ها هدف قرار داده است

بازی The Witcher 4 نرخ فریم ۶۰ را روی کنسول‌ها هدف قرار داده است - گیمفا

استودیوی CD Projekt Red هدفش رسیدن به نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در بازی The Witcher 4 روی کنسول‌ها است، اما دستیابی به آن روی ایکس باکس سری اس بسیار چالش‌برانگیز خواهد بود.

اخیراً، استودیو CD Projekt Red ضمن صحبت درباره دمو منتشر شده از Unreal Engine 5 روی پلی‌ استیشن ۵، اعلام کرد رسیدن به نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در بازی The Witcher 4 روی ایکس باکس سری اس بسیار چالش‌برانگیز خواهد بود. در مصاحبه جدید دیجیتال فاندری، یکی از مسئولان استودیوی CD Projekt Red اعلام کرد، آ‌ن‌ها می‌خواهند اشتباهات فنی‌ای که هنگام عرضه Cyberpunk 2077 مرتکب شدند را تکرار نکنند.

این بار، استودیوی CD Projekt Red بیشتر تمرکزش را به اجرای خوب بازی روی کنسول‌ها منعطف کرده تا پایداری نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را تضمین کند. با این حال، استودیو اذعان دارد انجام این کار برای ایکس باکس سری اس بسیار چالش‌ برانگیز خواهد بود. در این رابطه گفته شد:

دستیابی به نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه روی کنسول ایکس باکس سری اس بدون تردید چالشی قابل توجه محسوب می‌شود. می‌توان گفت این مسئله نیازمند یافتن راه‌حل‌های فنی مناسب است و باید به‌ صورت جدی مورد بررسی قرار گیرد.

در حال حاضر، استودیوی CD Projekt Red هنوز راه‌حلی برای اجرای The Witcher 4 با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه روی ایکس باکس سری اس ندارد، اما در تلاش است تا این هدف را روی تمام کنسول‌ها دنبال کند. بنابراین، اینکه آیا این مشکل حل می‌شود یا نه، هنوز مشخص نیست. اوایل ماه ژوئن، استودیوی CD Projekt Red یک دمو تکنیکی از Unreal Engine با محوریت بازی The Witcher 4 منتشر کرد. کمی بعد، استودیو تأیید کرد گیم‌پلی نشان‌ داده‌ شده در واقع مربوط به The Witcher 4 نبوده و صرفاً برای نمایش قابلیت‌های فنی Unreal Engine بوده است.

در مورد اینکه چه زمانی اطلاعات بیشتری از The Witcher 4 منتشر می‌شود، هنوز اطلاعاتی در دست نیست، اما احتمالاً چند سال تا انتشار بازی باقی مانده است.

اُستــاد
برچسب ها :
Picture of هاریکا

هاریکا

هاریکا، به‌عنوان مجله‌ای نوآوری و مدرن در دنیای تکنولوژی، فعالیت خود را با هدف ارائه دقیق‌ترین و به‌روزترین اخبار، تحلیل‌ها و بررسی‌های فناوری آغاز کرده است. ما باور داریم که تکنولوژی فراتر از یک ابزار است؛ این یک سبک زندگی است که هر روز، جنبه‌های مختلف زندگی ما را دگرگون می‌کند. هاریکا، از ترکیب شور و تخصص در دنیای دیجیتال متولد شده است. تیم ما شامل گروهی از نویسندگان، تحلیل‌گران و علاقه‌مندان به فناوری است که هدفشان ارائه محتوایی جذاب، قابل اعتماد و کاربرپسند به شماست.

مقالات مرتبط

یک پلیر ناشناس با نقاب در تورنومنت Tekken تمام پلیرهای حرفه‌ای را شکست داد

این بازیکن که با نام استعار جو بادن (Joe Budden) بازی می‌کرد…

احتمال عرضه آپدیتی برای بازی Red Dead Redemption 2 قوت گرفت

بیش از ۷ سال از عرضه Red Dead Redemption 2،‌ یکی از…

فهرست تروفی‌‌های بازی The Alters

فهرست تروفی‌‌های بازی The Alters منتشر شد. این عنوان شامل ۴۸ تروفی…

سونی برای جذب مخاطبان جوان به سمت انیمه می‌رود

شرکت سونی قصد دارد از طریق گسترش فرانچایزهایش در دنیای انیمه، نسل…

سونی همچنان به توسعه بازی‌های آنلاین ادامه می‌دهد

طبق گزارش‌ها، علیرغم شکست‌های برجسته‌ای که شاهدیم، سونی به توسعه عناوین لایو…

بیش از ۶۳٪ از بازیکنان Stellar Blade از کشور چین هستند

طبق گزارش‌ها، درصد بالایی از بازیکنان بازی Stellar Blade (ساخته استودیوی Shift…

فروش Devil May Cry 5 از مرز ۱۰ میلیون نسخه گذشت

با توجه به گذشت شش سال از عرضه‌ بازی Devil May Cry…

عملکرد بهتر Elden Ring Nightreign نسبت به Shadow of the Erdtree در استیم

عنوان Elden Ring Nightreign با وجود امتیاز پایینش در متاکریتیک، در استیم…

سرمایه‌گذاران Shift Up از تصاحب احتمالی استودیو توسط تنسنت نگرانند

سرمایه‌گذاران استودیو Shift Up، توسعه‌دهنده بازی Stellar Blade، نگرانند روابط این استودیو…

گزارش: کپکام غافل‌گیری بزرگی برای Resident Evil Requiem تدارک دیده است

طبق گزارش جدید منتشر شده از Resident Evil Requiem یک شگفتی بزرگ…