توسعه‌دهندگان The Witcher 3 از تاثیر طرفداران Skyrim روی محبوبیت این بازی می‌گویند

توسعه‌دهندگان The Witcher 3 از تاثیر طرفداران Skyrim روی محبوبیت این بازی می‌گویند - گیمفا

به گفته سازندگان بازی محبوب The Witcher 3: Wild Hunt، دموی E3 این بازی که در سال ۲۰۱۴ عرضه شد، نقطه عطف بزرگی برای این بازی و به طور کلی برای توسعه‌دهنده آن، یعنی CD Projekt Red بود. این توسعه‌دهنده باور دارد که یکی از دلایل موفق این دمو در جذب مخاطبان و توجه آ‌ن‌ها، موجی از طرفداران Skyrim بود.

بازی The Witcher 3، در حال حاضر یکی از مورد احترام‌ترین و شناخته‌شده‌ترین بازی‌ها در ژانر نقش‌آفرینی است و تا کنون بیش از ۶۰ میلیون نسخه فروخته و این تعداد همچنان در حال افزایش است. اما کمتر کسانی زمانی که CD Projekt Red یک استودیوی نسبتاً کمتر شناخته‌شده به حساب می‌آمد را به خاطر می‌آورند. البته بازی‌های The Witcher 1 و The Witcher 2 قطعاً طرفداران پروپاقرص و ایده‌های خوبی داشتند، اما این The Witcher 3 بود که CDPR را به یک نام آشنا در صنعت گیمینگ تبدیل کرد.

فیلیپ وبر (Philipp Weber)، کارگردان روایی The Witcher 4، در مصاحبه‌ای با GamesRadar+ به یاد می‌آورد که این تغییر زمانی آغاز شد که یک دموی قابل بازی از بازی Witcher 3 در رویداد E3 مورد توجه قرار گرفت و طرفداران یک بازی عظیم دیگر به سوی خود جلب کرد.

وبر به یاد می‌آورد:

این احساس وجود داشت که همه چیز درباره Witcher 3 قرار است بزرگ‌تر شود. بازی Skyrim، عنوان جهان بازِ مطرح آن زمان بود و ما حس می‌کردیم که ناگهان بسیاری از مردمی که Skyrim را دوست داشتند، به The Witcher 3 توجه نشان دادند. ما می‌توانستیم این موج بزرگ که به ما می‌رسید را حس کنیم. هیجانی وجود داشت که از آن می‌فهمیدیم عموم مردم متوجه ما شده‌اند. دیدن این اتفاق بسیار جالب بود.

The Witcher 3 با نقدهای مثبت و جوایز بی‌شمار عرضه شد و یک دهه بعد، CDPR به دلیل محبوبیت قابل توجه این بازی، آپدیتی با محوریت پشتیبانی از ماد‌ها برای این بازی منتشر کرد. در حال حاضر دنباله‌ دیگری برای این سری محبوب با نام The Witcher 4 در دست توسعه است و گمان می‌رود تا دو الی سه سال آینده، وارد مرحله عرضه جهانی شود.

Picture of هاریکا

هاریکا

هاریکا، به‌عنوان مجله‌ای نوآوری و مدرن در دنیای تکنولوژی، فعالیت خود را با هدف ارائه دقیق‌ترین و به‌روزترین اخبار، تحلیل‌ها و بررسی‌های فناوری آغاز کرده است. ما باور داریم که تکنولوژی فراتر از یک ابزار است؛ این یک سبک زندگی است که هر روز، جنبه‌های مختلف زندگی ما را دگرگون می‌کند. هاریکا، از ترکیب شور و تخصص در دنیای دیجیتال متولد شده است. تیم ما شامل گروهی از نویسندگان، تحلیل‌گران و علاقه‌مندان به فناوری است که هدفشان ارائه محتوایی جذاب، قابل اعتماد و کاربرپسند به شماست.

مقالات مرتبط

راوی سری بازی‌های Dark Souls در 80 سالگی درگذشت

پیک-سن لیم (Pik-Sen Lim)، بازیگر بریتانیایی و راوی سری بازی‌های Dark Souls،…

یک پلیر ناشناس با نقاب در تورنومنت Tekken تمام پلیرهای حرفه‌ای را شکست داد

این بازیکن که با نام استعار جو بادن (Joe Budden) بازی می‌کرد…

احتمال عرضه آپدیتی برای بازی Red Dead Redemption 2 قوت گرفت

بیش از ۷ سال از عرضه Red Dead Redemption 2،‌ یکی از…

فهرست تروفی‌‌های بازی The Alters

فهرست تروفی‌‌های بازی The Alters منتشر شد. این عنوان شامل ۴۸ تروفی…

سونی برای جذب مخاطبان جوان به سمت انیمه می‌رود

شرکت سونی قصد دارد از طریق گسترش فرانچایزهایش در دنیای انیمه، نسل…

بازی The Witcher 4 نرخ فریم ۶۰ را روی کنسول‌ها هدف قرار داده است

استودیوی CD Projekt Red هدفش رسیدن به نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه…

سونی همچنان به توسعه بازی‌های آنلاین ادامه می‌دهد

طبق گزارش‌ها، علیرغم شکست‌های برجسته‌ای که شاهدیم، سونی به توسعه عناوین لایو…

بیش از ۶۳٪ از بازیکنان Stellar Blade از کشور چین هستند

طبق گزارش‌ها، درصد بالایی از بازیکنان بازی Stellar Blade (ساخته استودیوی Shift…

فروش Devil May Cry 5 از مرز ۱۰ میلیون نسخه گذشت

با توجه به گذشت شش سال از عرضه‌ بازی Devil May Cry…

عملکرد بهتر Elden Ring Nightreign نسبت به Shadow of the Erdtree در استیم

عنوان Elden Ring Nightreign با وجود امتیاز پایینش در متاکریتیک، در استیم…

سرمایه‌گذاران Shift Up از تصاحب احتمالی استودیو توسط تنسنت نگرانند

سرمایه‌گذاران استودیو Shift Up، توسعه‌دهنده بازی Stellar Blade، نگرانند روابط این استودیو…