دو دستگی رسانه‌ها نسبت به گیم‌پلی Resident Evil Requiem

دو دستگی رسانه‌ها نسبت به گیم‌پلی Resident Evil Requiem - گیمفا

به تازگی، محدودیت زمانی برای انتشار جزئیات از نمایش داده شده از دموی بازی Resident Evil 9 برداشته شده است و با منتشر شدن نظر منتقدان مختلف، به نظر می‌رسد که علی‌رغم تمجید موفقیت در انتقال حس ترس، واکنش‌ها به گیم‌پلی این عنوان چندان مثبت نبوده است.

هر چند که اتمسفر و فضای بازی عمدتاً به دلیل انتقال حس ترس و وحشت مورد تمجید قرار گرفت،‌ با این حال برخی از منتقدان و خبرنگاران وب‌سایت‌های مختلف که دموی این بازی را تجربه کرده‌اند یا حداقل آن را در پیش‌نمایش رسمی Capcom مشاهده کرده‌اند،‌ نظر چندان مثبتی نسبت به آن نداشته‌اند. در ادامه، نظر و بازخورد برخی از این منتقدان را برای شما گردآوری کرده‌ایم:

خبرنگار وب‌سایت Gamespot:

من می‌‌دانم که این، تنها بخش کوچکی از بازی‌ است و نماینده کل محتوای آن نخواهد بود. اما به عنوان یک رونمایی از گیم‌پلی، این دمو نه باعث سورپرایز من شد، نه احساس کاستی خاصی در آن حس کردم؛ بلکه مهم‌تر از همه، هیچ تاثیر خاصی روی من نگذاشت.

خبرنگار Xbox Era:

من این پیش‌نمایش یا در سالن همایش به همراه همکارانم jon و Arsal تماشا کردم. در حالی که من نسبت به بسیاری از چیز‌‌هایی که تماشا کردم کنجکاو هستم،‌ هر دوی همکارانم از تماشای آن ناامید شده بودم. من آن‌ها را درک می‌کنم، زیرا اکثریت گیم‌پلی نمایش داده شده، تلو تلو خوردن یک زن در محیطی تاریک بود در حالی که صداهایی از خود در می‌آورد که انگار دارد از سرما یخ می‌زند.

خبرنگار PC Gamer:

با در نظر گرفتن همه چیز، این بخش از بازی که به نمایش گذاشته شد، به طور غیرمعمولی بی‌روح و ساده بود؛ البته با این فرض که بازی Requiem بخش مبارزات را به طور کامل حذف نکرده باشد.

البته تمامی واکنش‌ها به این گیم‌پلی‌ها که به صورت خصوصی و پشت‌ در‌های بسته نمایش داده شد، منفی نبوده است. در ادامه، برخی واکنش‌های مثبت را مطالعه خواهید کرد:

خبرنگار Gaming Bible:

من به دلایل مختفی تحت تاثیر این دمو قرار گرفتم، اما مهم‌ترین آن، این بود که این دمو واقعا حس ترس را به من منتقل می‌کرد. همچنین اتمسفر بازی نیز معرکه بود، امیدوارم این حس در کل بازی حفظ شود.

خبرنگار Euro Gamer:

من دموی بازی را در یک اتاقک مجزا تجربه کردم و دوستانم که بیرون بودند، متوجه جیغ و فریاد‌های من از ترس شده‌ بودند. این دمو خوب است. در واقع حتی عالی است. این گیم‌پلی نشان می‌دهد که چطور یک دمو موفق شده است علاقه و تخیل مرا برانگیزد. توسعه‌دهندگان Capcom، در توضیح اهداف خود گفتند که می‌خواستند نوعی بازی ترسناک بسازند که بازیکنان را بی‌صبرانه منتظر دیدن ادامه ماجرا نگه دارد. پس از تجربه این دمو، من دقیقاً در همین حالت هستم. هر چقدر هم که این دمو آشنا به نظر برسد، شک ندارم که بازی کامل پا را از این هم فراتر خواهد گذاشت.

خبرنگار Game Informer:

من در Resident Evil Requiem، با هیچ ایده انقلابی یا سورپرایز خاصی روبرو نشدم، بلکه همان ترس و دلهره‌ای که از سال ۱۹۹۶ (اشاره به سال انتشار Resident Evil 1) تا کنون عاشق آن بودم را حس کردم.

بازی Resident Evil 9 Requiem در تاریخ ۲۷ فوریه ۲۰۲۶ (۹ اسفند ۱۴۰۴) برای PS5 ،Xbox Series X/S و PC عرضه خواهد شد.

برچسب ها :
Picture of هاریکا

هاریکا

هاریکا، به‌عنوان مجله‌ای نوآوری و مدرن در دنیای تکنولوژی، فعالیت خود را با هدف ارائه دقیق‌ترین و به‌روزترین اخبار، تحلیل‌ها و بررسی‌های فناوری آغاز کرده است. ما باور داریم که تکنولوژی فراتر از یک ابزار است؛ این یک سبک زندگی است که هر روز، جنبه‌های مختلف زندگی ما را دگرگون می‌کند. هاریکا، از ترکیب شور و تخصص در دنیای دیجیتال متولد شده است. تیم ما شامل گروهی از نویسندگان، تحلیل‌گران و علاقه‌مندان به فناوری است که هدفشان ارائه محتوایی جذاب، قابل اعتماد و کاربرپسند به شماست.

مقالات مرتبط

احتمال عرضه آپدیتی برای بازی Red Dead Redemption 2 قوت گرفت

بیش از ۷ سال از عرضه Red Dead Redemption 2،‌ یکی از…

فهرست تروفی‌‌های بازی The Alters

فهرست تروفی‌‌های بازی The Alters منتشر شد. این عنوان شامل ۴۸ تروفی…

سونی برای جذب مخاطبان جوان به سمت انیمه می‌رود

شرکت سونی قصد دارد از طریق گسترش فرانچایزهایش در دنیای انیمه، نسل…

بازی The Witcher 4 نرخ فریم ۶۰ را روی کنسول‌ها هدف قرار داده است

استودیوی CD Projekt Red هدفش رسیدن به نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه…

سونی همچنان به توسعه بازی‌های آنلاین ادامه می‌دهد

طبق گزارش‌ها، علیرغم شکست‌های برجسته‌ای که شاهدیم، سونی به توسعه عناوین لایو…

بیش از ۶۳٪ از بازیکنان Stellar Blade از کشور چین هستند

طبق گزارش‌ها، درصد بالایی از بازیکنان بازی Stellar Blade (ساخته استودیوی Shift…

فروش Devil May Cry 5 از مرز ۱۰ میلیون نسخه گذشت

با توجه به گذشت شش سال از عرضه‌ بازی Devil May Cry…

عملکرد بهتر Elden Ring Nightreign نسبت به Shadow of the Erdtree در استیم

عنوان Elden Ring Nightreign با وجود امتیاز پایینش در متاکریتیک، در استیم…

سرمایه‌گذاران Shift Up از تصاحب احتمالی استودیو توسط تنسنت نگرانند

سرمایه‌گذاران استودیو Shift Up، توسعه‌دهنده بازی Stellar Blade، نگرانند روابط این استودیو…

گزارش: کپکام غافل‌گیری بزرگی برای Resident Evil Requiem تدارک دیده است

طبق گزارش جدید منتشر شده از Resident Evil Requiem یک شگفتی بزرگ…

اولین بسته الحاقی Assassin’s Creed Shadows چه زمانی عرضه خواهد شد؟

از زمان انتشار در اوایل سال جاری، بازی Assassin’s Creed Shadows به‌روزرسانی‌های…