چرا بازگشت سری Onimusha حدود دو دهه طول کشید؟ کپکام توضیح می‌دهد

چرا بازگشت سری Onimusha حدود دو دهه طول کشید؟ کپکام توضیح می‌دهد

یکی از تهیه‌کنندگان کپکام اخیراً در مصاحبه‌ای علت غیبت طولانی مدت فرنچایز Onimusha را توضیح داده است.

در جریان مصاحبه‌ای با GameSpot در رویداد Summer Game Fest، آکیهیتو کادواکی (Akihito Kadowaki)، تهیه‌کننده کپکام، شرایطی را توضیح داد که باعث شد سری Onimusha برای مدت طولانی در حاشیه باقی بماند.

وی در این باره اظهار داشت:

تعداد زیادی از اعضای کپکام علاقه‌مند به ساخت نسخه‌ای جدید از Onimusha بودند. اما همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، کپکام هر سال تعداد زیادی بازی تولید می‌کند و این پروسه به نیروی انسانی زیادی نیاز دارد.

متأسفانه زمان‌بندی مناسب فراهم نشد؛ چراکه جذب افراد مناسب و نیز تعداد کافی نیرو برای ساخت بازی هرگز امکان‌پذیر نبود، چرا که ما باید روی پروژه‌های دیگری نیز کار می‌کردیم.

در نهایت گروه مناسبی گردهم آمدند و پروژه ساخت نسخه‌ای جدید از Onimusha به تصویب رسید. علاوه بر این، کپکام به‌ خوبی موتور بازی‌سازی اختصاصی خود، RE Engine، را توسعه داد که پیش‌تر در مجموعه‌ای از عناوین بازی‌های این شرکت استفاده شده بود و بدون هیچ مشکلی قابلیت به‌کارگیری در Onimusha را داشت.

کادواکی در ادامه گفت:

همه چیز در ابتدای سال ۲۰۲۰ کنار هم قرار گرفت. ما توانستیم تیم مناسب را برای ساخت بازی Way of the Sword گرد هم بیاوریم. در همان زمان، توسعه موتور RE Engine به پایان رسیده بود و این موتور در وضعیتی قرار داشت که می‌توانستیم به شکل بهینه‌ای برای عنوان جدید از آن بهره ببریم.

بازی Onimusha: Way of the Sword در سال ۲۰۲۶ برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.

Picture of هاریکا

هاریکا

هاریکا، به‌عنوان مجله‌ای نوآوری و مدرن در دنیای تکنولوژی، فعالیت خود را با هدف ارائه دقیق‌ترین و به‌روزترین اخبار، تحلیل‌ها و بررسی‌های فناوری آغاز کرده است. ما باور داریم که تکنولوژی فراتر از یک ابزار است؛ این یک سبک زندگی است که هر روز، جنبه‌های مختلف زندگی ما را دگرگون می‌کند. هاریکا، از ترکیب شور و تخصص در دنیای دیجیتال متولد شده است. تیم ما شامل گروهی از نویسندگان، تحلیل‌گران و علاقه‌مندان به فناوری است که هدفشان ارائه محتوایی جذاب، قابل اعتماد و کاربرپسند به شماست.

مقالات مرتبط

فهرست تروفی‌‌های بازی The Alters

فهرست تروفی‌‌های بازی The Alters منتشر شد. این عنوان شامل ۴۸ تروفی…

سونی برای جذب مخاطبان جوان به سمت انیمه می‌رود

شرکت سونی قصد دارد از طریق گسترش فرانچایزهایش در دنیای انیمه، نسل…

بازی The Witcher 4 نرخ فریم ۶۰ را روی کنسول‌ها هدف قرار داده است

استودیوی CD Projekt Red هدفش رسیدن به نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه…

سونی همچنان به توسعه بازی‌های آنلاین ادامه می‌دهد

طبق گزارش‌ها، علیرغم شکست‌های برجسته‌ای که شاهدیم، سونی به توسعه عناوین لایو…

بیش از ۶۳٪ از بازیکنان Stellar Blade از کشور چین هستند

طبق گزارش‌ها، درصد بالایی از بازیکنان بازی Stellar Blade (ساخته استودیوی Shift…

فروش Devil May Cry 5 از مرز ۱۰ میلیون نسخه گذشت

با توجه به گذشت شش سال از عرضه‌ بازی Devil May Cry…

عملکرد بهتر Elden Ring Nightreign نسبت به Shadow of the Erdtree در استیم

عنوان Elden Ring Nightreign با وجود امتیاز پایینش در متاکریتیک، در استیم…

سرمایه‌گذاران Shift Up از تصاحب احتمالی استودیو توسط تنسنت نگرانند

سرمایه‌گذاران استودیو Shift Up، توسعه‌دهنده بازی Stellar Blade، نگرانند روابط این استودیو…

گزارش: کپکام غافل‌گیری بزرگی برای Resident Evil Requiem تدارک دیده است

طبق گزارش جدید منتشر شده از Resident Evil Requiem یک شگفتی بزرگ…

اولین بسته الحاقی Assassin’s Creed Shadows چه زمانی عرضه خواهد شد؟

از زمان انتشار در اوایل سال جاری، بازی Assassin’s Creed Shadows به‌روزرسانی‌های…

رویداد Summer Game Fest رکورد جدیدی در تعداد تماشاگران خود ثبت کرد

به گفته برگزارکنندگان، تعداد بینندگان Summer Game Fest 2025 نسبت به دوره…