کمدی سخیف را با رقم میلیاردی هم بازی نمی‌کنم

کمدی سخیف را با رقم میلیاردی هم بازی نمی‌کنم

امیر پارسی که زمانی نمایش‌های طنز «عبدلی و اوستا» را با جواد انصافی در تلویزیون داشت درباره کیفیت طنزهای امروزی  بیان کرد: احساس می‌کنم که طنز و موقعیت‌های نمایشی و شوخی‌ها در کارهای تصویری امروزه بسیار سطحی شده است و انگار برای مخاطب ارزشی قائل نیستند.

مهر نوشت؛ وی اضافه کرد: نگذارید درد دل‌هایمان باز شود. واقعاً مدل شوخی ها با آن زمان خیلی فرق کرده است. ما آن زمان می‌دانستیم مردم چه می‌خواهند. مردم هم کارهایمان را بسیار دوست داشتند و در کوچه و خیابان می گفتند اما الان طنز به شکل دیگری شده است؛ طنز به حرف‌های سخیف و نامناسب و حرکات بد تبدیل شده است.

این بازیگر با اشاره به نمایش های «عبدلی و اوستا» عنوان کرد: در دوره‌ای گفتند زمان این مدل نمایش‌ها به اتمام رسیده است و به اصطلاح هنرمندان، کار «نخ‌نما» شده است، حرفشان هم درست بود اما این روزها هم طنزها چندان چنگی به دل نمی‌زند.

بازیگر نقش اوستا یا آمیرزا درباره اینکه چرا در فیلم و سریال‌ها بازی نمی‌کند، گفت: به تازگی، حدود بیست روز پیش، به یک پروژه دعوت شدم و در همان جلسه اول، دیالوگ‌های بسیار نامناسبی مطرح شد و من بلافاصله پیام عذرخواهی دادم که نمی‌توانم در کار حضور داشت باشم. من معتقد هستم وقتی می‌توان مردم را با کلمات زیبا و حرکات قشنگ خنداند، چه لزومی دارد که حرف بد زد؟ متأسفانه، کمدی‌های ما الان این‌گونه شده است و من اصلاً دوست ندارم حتی اگر میلیاردها تومان هم پیشنهاد دهند در چنین فضایی بازی کنم.

وی اضافه کرد: من شخصاً این روزها رادیو را بیشتر می‌پسندم. دلیلش هم این است که معتقدم در میان هنرهای نمایشی مانند رادیو، تلویزیون، تئاتر و سینما، رادیو از همه دشوارتر است. زیرا در رادیو، شما فقط با کلام و گویندگی باید تمام احساسات خود را به شنونده منتقل کنید. در حالی که در هنرهای نمایشی تلویزیون، سینما و تئاتر، مخاطب بازیگر را می‌بیند، حرکاتش را مشاهده می‌کند، چهره‌اش را می‌بیند و اخم او را متوجه می‌شود. اما در رادیو این‌طور نیست و شما باید این حس را القا کنید.

پارسی در پایان درباره رقم دستمزدهای رادیو یادآور شد: دریافتی من از یکی از برنامه‌های رادیویی بعد از یک ماه، یک میلیون و ششصد هزار تومان است که شاید خنده‌تان بگیرد. من ۲ برنامه رادیویی روزانه دارم که مجموعاً چهار و نیم میلیون تومان پرداخت می‌شود. اما من می‌گویم که پول رادیو برایم مهم نیست. مهم این است که در کنار قدیمی‌ها و جوانان خوب باشم و با هم کار کنیم و لذت ببریم. به هر حال من بازنشسته هستم و از جای دیگری حقوق می‌گیرم و زندگی‌ام را می‌گذرانم. اینجا در اصل محل عشق ماست.

۵۹۲۴۳

Picture of هاریکا

هاریکا

هاریکا، به‌عنوان مجله‌ای نوآوری و مدرن در دنیای تکنولوژی، فعالیت خود را با هدف ارائه دقیق‌ترین و به‌روزترین اخبار، تحلیل‌ها و بررسی‌های فناوری آغاز کرده است. ما باور داریم که تکنولوژی فراتر از یک ابزار است؛ این یک سبک زندگی است که هر روز، جنبه‌های مختلف زندگی ما را دگرگون می‌کند. هاریکا، از ترکیب شور و تخصص در دنیای دیجیتال متولد شده است. تیم ما شامل گروهی از نویسندگان، تحلیل‌گران و علاقه‌مندان به فناوری است که هدفشان ارائه محتوایی جذاب، قابل اعتماد و کاربرپسند به شماست.

مقالات مرتبط

رجزخوانی یک زن بر ویرانه خانه‌اش پس از بمباران + فیلم

در شرایط خاص است که مردم عادی اقدامات و واکنش‌هایی قهرمانانه از…

این صدا خاموش نخواهد شد

اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران با صدور بیانیه‌ای، ضمن محکوم‌کردن حمله اخیر…

بغض و امید هنرمندان در همدردی با هموطنان‌مان

با ورود به سومین روز از تجاوز اسراییل به خاک میهن‌مان، واکنش…

هنرمند حوزه هنری به شهادت رسید

به گزارش خبرگزاری هاریکا،  روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، شهیده منصوره…

هنرمندان در همراهی با مردم در دفاع از تمامیت ارضی

شورای عالی خانه هنرمندان ایران در پی وقایع اخیر کشور بیانیه‌ای را…

تعطیلی خانه هنرمندان ایران تا اطلاع ثانوی

خانه هنرمندان ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که این مجموعه از دوشنبه…

فراخوان مسابقه شعر و روایت‌نویسی «جمیع نیات»

نخستین دوره مسابقه شعر و روایت‌نویسی «جمیع نیات» با موضوع آیین‌های بومی…

صدور پروانه نمایش برای دو فیلم جدید

دو فیلم سینمایی به تهیه‌کنندگی جلیل اکبری صحت و امیرحسین علم‌الهدی پروانه…

یک هنرمند هنرهای تجسمی به شهادت رسید

منصوره عالیخانی هنرمند هنرهای تجسمی حوزه هنری در پی حمله شب گذشته…

۱۷ اقدام فوری در شرایط حساس کنونی/ فرمانده رسانه‌ای و سخنگوی جنگ معرفی شود

یک مدرس دانشگاه با تأکید بر ضرورت انجام ۱۷ اقدام فوری و…

تعطیلی خانه هنرمندان ایران اطلاع ثانوی

خانه هنرمندان ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که این مجموعه از دوشنبه…

یک اشتباه درباره کدکنی و ندوشن

«ایران از پای نمی‌اُفتد، می‌تپد و چون قُقنوس از خاکستر خود برمی‌خیزد»؛…