بازی اکشن-ماجراجویی Death Stranding 2: On the Beach محصول همکاری میان Sony Interactive Entertainment و Kojima Productions، سختترین عنوان برای کارگردان هیدئو کوجیما بوده است.
در آخرین قسمت از پخش رادیویی Koji Pro، هیدئو کوجیما کارگردان Death Stranding 2: On the Beach اعلام کرد که کار روی این بازی از تمام پروژههای قبلی او دشوارتر بوده است. این سختی به دلیل توسعه بازی در طول همهگیری COVID-19 ایجاد شد.
کوجیما همچنین اشاره کرد که در طول همهگیری بیمار و مجبور به انجام عمل جراحی چشم شد. در نتیجه، مواقعی وجود داشت که او نمیدانست چه اتفاقی خواهد افتاد اما در نهایت توانست کار روی Death Stranding 2: On the Beach را با موفقیت به پایان برساند و امیدوار است که مردم مشتاق بازی کردن آن باشند.
در یک مصاحبه اخیر، کوجیما گفت چیزی که بیش از همه از آن میترسد زمان است. او از مرگ، از ابتلا به زوال عقل و از فراموش کردن چیزها با افزایش سن میترسد. کوجیما اشاره کرد که هنگام مستقل شدن ۵۲ سالش بود و اکنون ۶۱ ساله است. او همچنین به COVID-19 و تأثیر همهگیری روی توسعه Death Stranding 2: On the Beach اشاره کرد.
هیدئو به یاد آورد که در بهار ۲۰۲۰، زمانی که مشغول فیلمبرداری صحنه آغازین این بازی اکشن-ماجراجویی بود، جایی که Fragile (با بازی لئا سیدو) به دیدار سم پوترتر بریجز (با بازی نورمن ریدس) میرود، نتوانست بازیگران را اسکن کند و انتخاب بازیگران جدید را طبق برنامه انجام دهد. در نتیجه، توسعه Death Stranding 2: On the Beach با تأخیر غیرمنتظرهای مواجه شد. به گفته او، اگر همهگیری نبود، این بازی در سال ۲۰۲۳ منتشر میشد.
پیش از این، کارگردان Death Stranding 2: On the Beach مشخص کرد که این بازی در ابتدا به عنوان بسته الحاقی بازی اول یا چیزی شبیه به Death Stranding 1.5 برنامهریزی شده بود. ایدههای اولیه این بسته الحاقی به بررسی تأثیر رویداد Death Stranding بر بقیه جهان، از جمله تأثیر ابرهای Chiral بر موشکها و احتمالاً سفرهای فضایی میپرداخت.