مدیریت آسان‌تر ایمیل‌های تبلیغاتی با قابلیت جدید Manage Subscriptions

این قابلیت جدید جیمیل مدیریت اشتراک‌ها را آسان‌تر می‌کند

قابلیت جدید جیمیل برای مدیریت آسان‌تر اشتراک ایمیلی

گوگل به‌تازگی از قابلیت جدیدی در سرویس جیمیل رونمایی کرده که هدف آن، ساده‌تر کردن فرآیند لغو اشتراک ایمیل‌ها و مرتب‌سازی بهتر صندوق ورودی کاربران است. این ویژگی جدید که با نام “Manage Subscriptions” شناخته می‌شود، به‌تدریج برای کاربران نسخه وب، اندروید و iOS عرضه خواهد شد.

پایان هرج‌ومرج ایمیل‌ها با یک ابزار هوشمند

اگرچه جیمیل پیش از این نیز گزینه‌ای برای لغو اشتراک ایمیل‌های تبلیغاتی و خبرنامه‌ها در اختیار کاربران قرار داده بود، اما این قابلیت تنها برای یک ایمیل خاص فعال می‌شد. حالا گوگل گامی فراتر برداشته و بخش جدیدی را به جیمیل افزوده است که به کاربران امکان می‌دهد تمام اشتراک‌های فعال خود را به‌صورت یکجا مدیریت کنند.

آشنایی با بخش Manage Subscriptions در جیمیل

در صورت فعال بودن این قابلیت برای شما، گزینه‌ای با عنوان Manage Subscriptions در نوار کناری جیمیل (چه در اپلیکیشن و چه نسخه وب) ظاهر خواهد شد. با کلیک یا لمس این گزینه، فهرستی از تمام خبرنامه‌ها و ایمیل‌هایی که به‌طور منظم دریافت می‌کنید برایتان نمایش داده می‌شود.

این فهرست به‌صورت هوشمند بر اساس تعداد ایمیل‌های دریافتی و پرتکرارترین فرستنده‌ها مرتب شده است. در کنار هر فرستنده نیز یک آیکون به شکل پاکت نامه با علامت منفی («-») وجود دارد که با لمس آن می‌توانید اشتراک خود را از آن فرستنده لغو کنید.

مزایای قابلیت جدید گوگل در یک نگاه:

  • مدیریت مرکزی تمام اشتراک‌ها: دیگر نیازی نیست تک‌تک ایمیل‌ها را باز کنید تا لغو اشتراک را انجام دهید.
  • صرفه‌جویی در زمان: فقط با چند کلیک ساده، صندوق ورودی خود را پاک‌سازی و مرتب‌سازی کنید.
  • نمایش هوشمند خبرنامه‌ها: بر اساس بیشترین تعداد دریافت، مهم‌ترین ارسال‌کننده‌ها اول نمایش داده می‌شوند.
  • همگام‌سازی کامل با تمام پلتفرم‌ها: این قابلیت به‌صورت یکپارچه در نسخه وب، اندروید و iOS در حال انتشار است.

قابلیت Manage Subscriptions جیمیل

چه زمانی این قابلیت برای همه فعال می‌شود؟

طبق گزارش CNET، این قابلیت همچنان در حال انتشار تدریجی است و ممکن است چند روز یا چند هفته زمان ببرد تا برای همه کاربران جیمیل در دسترس قرار گیرد. در صورتی که هنوز این گزینه را در نوار کناری خود مشاهده نمی‌کنید، کافی است منتظر به‌روزرسانی بعدی جیمیل باشید.

جمع‌بندی

قابلیت جدید Google برای جیمیل، گامی مؤثر در جهت افزایش بهره‌وری، کاهش آشفتگی ایمیلی و تجربه بهتر کاربری است. اگر مشترک چندین خبرنامه یا سرویس تبلیغاتی هستید، این ابزار به شما کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان، اشتراک‌های غیرضروری را حذف کرده و کنترل کامل‌تری بر روی صندوق ورودی خود داشته باشید.

 

برچسب ها :
Picture of هاریکا

هاریکا

هاریکا، به‌عنوان مجله‌ای نوآوری و مدرن در دنیای تکنولوژی، فعالیت خود را با هدف ارائه دقیق‌ترین و به‌روزترین اخبار، تحلیل‌ها و بررسی‌های فناوری آغاز کرده است. ما باور داریم که تکنولوژی فراتر از یک ابزار است؛ این یک سبک زندگی است که هر روز، جنبه‌های مختلف زندگی ما را دگرگون می‌کند. هاریکا، از ترکیب شور و تخصص در دنیای دیجیتال متولد شده است. تیم ما شامل گروهی از نویسندگان، تحلیل‌گران و علاقه‌مندان به فناوری است که هدفشان ارائه محتوایی جذاب، قابل اعتماد و کاربرپسند به شماست.

مقالات مرتبط

اولین نگاه به تغییرات رابط کاربری One UI 8.5 سامسونگ + ویدیو

سامسونگ به‌زودی بزرگ‌ترین تغییرات ظاهری رابط کاربری گوشی‌های گلکسی را در آپدیت…

اینستاگرام حالا 3 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد

اینستاگرام از جمله محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان محسوب می‌شود و حالا به…

بازگشتی به دوران ویندوز ویستا؛ والپیپر ویدیویی به ویندوز 11 می‌آید

مایکروسافت در نسخه‌های آزمایشی ویندوز 11 قابلیت جدیدی را امتحان می‌کند که…