تاخیر این بازی هوشمندانه‌ترین اقدامی بود که انجام دادیم

سازنده Space Marine 2: تاخیر این بازی هوشمندانه‌ترین اقدامی بود که انجام دادیم

بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 به موفقیتی عظیم برای استودیوی Saber Interactive تبدیل شده و در کمتر از یک سال بیش از ۷ میلیون نسخه فروش داشته است. با نزدیک شدن به سالگرد عرضه این بازی و انتشار قریب‌الوقوع پچ شماره ۱۰، تیم ویلیتس، مدیر ارشد توسعه، دلایل بسیاری برای خوش‌بینی دارد.

ویلیتس در گفت‌وگو با IGN در جریان گیمزکام ۲۰۲۵ اظهار کرد:
این بازی در هیچ پلتفرم استریمینگ ارائه نشده و برای تجربه آن باید خریداری شود. Space Marine 2 با استقبال گسترده مخاطبان روبه‌رو شد، بدون اینکه قیمت غیرمنطقی داشته باشد یا بیش از حد پیچیده و گسترده طراحی شود.

با این حال، موفقیت این بازی از ابتدا تضمین‌شده نبود. هیچ بازی ویدیویی با اطمینان کامل موفق نمی‌شود. در مقطعی، Saber Interactive و ناشر بازی، Focus Entertainment، تصمیم گرفتند عرضه بازی را از سال ۲۰۲۳ به نیمه دوم ۲۰۲۴ به تعویق بیندازند. ویلیتس این تصمیم را هوشمندانه‌ترین اقدام استودیو توصیف کرد و دلایل آن کاملاً روشن است. Space Marine 2 به‌عنوان بزرگ‌ترین بازی تاریخ دنیای Warhammer 40,000 شناخته شده و نه‌تنها طرفداران قدیمی این فرنچایز تاریک را مجذوب کرده، بلکه بازیکنان جدید را نیز به خود جذب کرده است. این موفقیت با تعداد بالای بازیکنان و فروش بی‌سابقه همراه بود و به‌سرعت منجر به اعلام رسمی Space Marine 3 شد.

ویلیتس همچنین اشاره کرد که ارائه محتوای کافی، چه رایگان و چه پولی، برای جلب رضایت طرفداران همیشه مشتاق، چالشی مداوم در سال اول عرضه بوده است. او به‌ویژه از حالت رایگان Siege در قالب Horde به‌عنوان یکی از نقاط برجسته سال اول یاد کرد.

در سال دوم، Space Marine 2 محتوای جدیدی دریافت خواهد کرد، اما پرسش اصلی این است که آیا این محتوا شامل بسته الحاقی داستانی خواهد بود یا طرفداران باید تا عرضه Space Marine 3 منتظر ادامه داستان Titus و یارانش بمانند؟ ویلیتس پاسخ داد که برنامه‌هایی در این زمینه وجود دارد، اما اعلام رسمی آن‌ها نیازمند هماهنگی با Focus Entertainment است.

موفقیت Space Marine 2 تأثیر مثبتی بر پروژه‌های دیگر Saber Interactive گذاشته و به این استودیو اعتماد به نفس بیشتری برای به تعویق انداختن عرضه بازی‌ها در صورت نیاز داده است. برای مثال، بازی John Carpenter’s Toxic Commando از سال جاری به اوایل ۲۰۲۶ منتقل شد و ویلیتس با اطمینان از این تصمیم حمایت کرد.

علاوه بر Space Marine 3 و بازی کوآپ شوتر Toxic Commando، استودیوی Saber روی عناوینی مانند Turok: Origins، Jurassic Park: Survival، ریمیک Star Wars: Knights of the Old Republic و چند پروژه دیگر نیز کار می‌کند.

Picture of هاریکا

هاریکا

هاریکا، به‌عنوان مجله‌ای نوآوری و مدرن در دنیای تکنولوژی، فعالیت خود را با هدف ارائه دقیق‌ترین و به‌روزترین اخبار، تحلیل‌ها و بررسی‌های فناوری آغاز کرده است. ما باور داریم که تکنولوژی فراتر از یک ابزار است؛ این یک سبک زندگی است که هر روز، جنبه‌های مختلف زندگی ما را دگرگون می‌کند. هاریکا، از ترکیب شور و تخصص در دنیای دیجیتال متولد شده است. تیم ما شامل گروهی از نویسندگان، تحلیل‌گران و علاقه‌مندان به فناوری است که هدفشان ارائه محتوایی جذاب، قابل اعتماد و کاربرپسند به شماست.

مقالات مرتبط

حالت نبرد آنلاین بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater با نام Fox Hunt در آینده نزدیک عرضه می‌شود

کونامی اعلام کرد حالت نبرد آنلاین بازی Metal Gear Solid Delta: Snake…

1404-07-03

تماشا کنید: تریلر لایو اکشن Silent Hill f منتشر شد

کونامی و استودیو Neobards Entertainment با انتشار تریلر رسمی لایو اکشن بازی…

1404-07-03

تریلر هیجان‌انگیز بازی SWORN الهام از Hades را نشان می‌دهد

نسخه‌ نهایی بازی SWORN هم‌اکنون برای کاربران ایکس باکس سری ایکس/اس (به…

1404-07-02