طبق آمارهای بهروز، رویداد نینتندو دایرکت که در ۲۱ شهریور ۱۴۰۴ (معادل ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۵) برگزار شد، با جذب بینندگان بیشتری نسبت به رویداد معرفی آیفون ۱۷ توسط اپل، توجهات را به خود جلب کرد.
بر پایه دادههای StreamCharts، این دایرکت به رکورد ۲.۹۲ میلیون بیننده همزمان دست یافت، در حالی که رویداد اپل سه روز پیش از آن تنها ۲.۸۰ میلیون بیننده همزمان داشت. این برنامه حدود ۹۰ دقیقهای، مملو از اعلامیههای کلیدی بود. نینتندو در آن جزئیات جدیدی از کنسول نینتندو سوییچ ۲ را فاش کرد، عرضه بازیهای Super Mario Galaxy و Super Mario Galaxy 2 را برای این کنسول تأیید نمود و تاریخ انتشار فیلم The Super Mario Galaxy را اعلام کرد. همچنین، تریلر تازهای از Metroid Prime 4: Beyond نمایش داده شد و یک نسخه کاملاً نو از Fire Emblem به همراه بسته الحاقی برای Donkey Kong Bananza معرفی گردید. آمار نشان میدهد که تعداد بینندگان در زمان تریلر بازی Resident Evil Requiem به اوج خود رسید.
دادههای StreamCharts حاکی از آن است که دو رویداد از چهار دایرکت پربیننده تاریخ نینتندو در دو سال اخیر برگزار شدهاند، که این امر بر هیجان پیرامون سختافزار و عناوین تازه این شرکت تأکید دارد. کانال ژاپنی نینتندو به تنهایی بیش از ۱.۵ میلیون بیننده همزمان جذب کرد و نقش محوری در موفقیت کلی ایفا نمود. استریمرهای محبوب مانند Marc Lamont، Maximilian Dood و mistermv نیز این رویداد را پوشش دادند.
در کل، این دایرکت ۳.۲ میلیون ساعت تماشا به ثبت رساند و به عنوان دومین دایرکت پربیننده نینتندو از نظر میانگین بازدید قرار گرفت. در میان رویدادهای معرفی بازی و فناوری سال ۲۰۲۵، این برنامه پس از رونمایی تاریخی نینتندو سوییچ ۲ در ابتدای سال و Summer Game Fest 2025، رتبه سوم را کسب کرد. بر اساس آمار یوتیوب، نسخه ژاپنی دایرکت ۷.۵ میلیون بازدید داشته که تقریباً ۶ درصد جمعیت ژاپن را شامل میشود، در حالی که نسخه آمریکایی ۴.۹ میلیون بازدید ثبت کرده و حدود ۱.۴ درصد جمعیت ایالات متحده را پوشش میدهد.