سومین شعبه رسمی میلی در مجتمع تجاری اُپال افتتاح شد

سومین شعبه رسمی میلی در مجتمع تجاری اُپال افتتاح شد

اپلیکیشن خرید و فروش آنلاین طلا «میلی» روز ۲۲ شهریور ۱۴۰۴ با افتتاح شعبه جدید خود در مجتمع تجاری اُپال، حضور خود در غرب تهران را تقویت کرد.

افتتاح شعبه اُپال به‌عنوان سومین مرکز رسمی میلی در پایتخت و یازدهمین شعبه و نمایندگی در سراسر کشور گامی مهم در راستای گسترش خدمات حضوری و تسهیل تحویل فیزیکی طلا به کاربران به‌شمار می‌رود.
میلی با ایجاد شعب حضوری به مشتریان امکان می‌دهد طلای خریداری‌شده از طریق اپلیکیشن را به‌صورت فیزیکی و در قالب شمش یا زیورآلات دریافت کنند. این سیاست، با هدف افزایش اعتماد و ایجاد تجربه‌ای شفاف‌تر در معاملات طلا دنبال می‌شود.

بنا به اعلام میلی،‌ از آغاز فعالیت این اپلیکیشن آنلاین، تا امروز، بیش از ۱۴ تن طلا خرید و فروش شده است و در این مدت کاربران بیش از ۲۵۲ کیلوگرم طلای خریداری شده خود را به شکل فیزیکی از میلی دریافت کرده‌اند.

کاربران میلی در حال حاضر می‌توانند در تمام روزهای هفته و به شکل ۲۴ ساعته، اقدام به خرید و فروش طلا کنند. تسویه حساب در میلی به شکل آنی انجام می‌شود و کاربران می‌توانند طلای خود را یا در بستر امن بانکی یا در میلی ذخیره و نگهداری کنند. به شکل همزمان امکان تحویل طلای فیزیکی نیز در تمامی شعب و نمایندگی‌های رسمی میلی فراهم شده است.

برنامه توسعه میلی

به دنبال افتتاح شعبه جدید میلی در غرب تهران، مدیرعامل این شرکت توضیحاتی درباره برنامه‌ها و اقدامات پیش‌روی میلی ارائه کرد. «مصطفی اکرمی» گفت: «مسیر توسعه نمایندگی‌ها همچنان ادامه دارد و ما در آینده نمایندگی‌های بیشتری را در شهرهای مختلف ایران افتتاح خواهیم کرد تا خدمات خود را به کاربران در سراسر کشور ارائه دهیم.»

مدیرعامل این اپلیکیشن در مورد دغدغه‌های امنیتی حوزه خرید آنلاین طلا نیز گفت: «میلی تمامی مجوزهای لازم برای خرید و فروش آنلاین طلا را دریافت کرده است. ذخایر طلای کاربران میلی در گنجینه‌های امن بانک کارگشایی نگهداری می‌شود.»
او در رابطه با خالی‌فروشی نیز توضیح داد: «میلی طوری طراحی شده است که خالی‌فروشی در آن ممکن نیست. سامانه میلی تنها در صورتی که موجودی طلا تامین شده باشد، می‌تواند آن را به کاربر بفروشد، در غیر این صورت کاربر امکان خرید ندارد. در نتیجه اساساً امکان خالی‌فروشی در میلی وجود ندارد.»
میلی اعلام کرده که ایجاد و توسعه این شعب حضوری، بخشی از برنامه راهبردی این اپلیکیشن برای افزایش شفافیت، اطمینان و سهولت در فرآیند تحویل طلاست. این شرکت در ماه‌های اخیر با راه‌اندازی نمایندگی‌هایی در شهرهای قم، کرج، ساری، همدان، اصفهان، مشهد و تبریز، دسترسی به خدمات خود را به فراتر از تهران گسترش داده است.
اپلیکیشن میلی تاکید کرده که در کنار ارائه زیرساخت‌های دیجیتال امن و سریع، به توسعه حضوری و پاسخگویی مستقیم به مشتریان نیز توجه ویژه دارد؛ مسیری که می‌تواند استانداردهای جدیدی در بازار آنلاین طلا ایجاد کند.

شعبه اپال میلی در روزهای کاری از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۲۱ به کاربرانی که قصد دریافت فیزیکی طلا را دارند، خدمت‌رسانی می‌کند.

شعب و نمایندگی‌های فعال میلی در تهران

شعبه اُپال تهران: سعادت‌آباد، بلوار فرحزادی، میدان کتاب، ابتدای بلوار کوهستان، مرکز تجاری اُپال، طبقه اُپال کویین (۲)، واحد ۲۰۰/۳
شعبه سون سنتر: تهران، میدان هفت‌حوض، مجتمع تجاری سون‌سنتر، طبقه اول، واحد ۱۰۲. این شعبه به‌عنوان یکی از نخستین مراکز تحویل و نمایش مصنوعات طلا، میزبان مشتریانی از شرق تهران است و خدمات متنوعی از جمله تحویل حضوری طلاهای سفارش داده‌شده را ارائه می‌دهد.
شعبه شمس‌العماره (بازار بزرگ تهران): تهران، خیابان ناصرخسرو، پاساژ شمس‌العماره، طبقه منفی دو، پلاک ۲۳۹. این شعبه با قرار گرفتن در قلب بازار بزرگ، دسترسی آسان را برای خریداران سنتی و آنلاین فراهم کرده است.

نمایندگی نازی آباد: نازی آباد، داخل میدان بازاردوم، روبه روی کانکس نیروی انتظامی، جنب اداره پست، پلاک ۴، طلا و جواهری گلسا. این شعبه در جنوب تهران دسترسی کاربران به طلای فیزیکی را فراهم کرده است.

Picture of هاریکا

هاریکا

هاریکا، به‌عنوان مجله‌ای نوآوری و مدرن در دنیای تکنولوژی، فعالیت خود را با هدف ارائه دقیق‌ترین و به‌روزترین اخبار، تحلیل‌ها و بررسی‌های فناوری آغاز کرده است. ما باور داریم که تکنولوژی فراتر از یک ابزار است؛ این یک سبک زندگی است که هر روز، جنبه‌های مختلف زندگی ما را دگرگون می‌کند. هاریکا، از ترکیب شور و تخصص در دنیای دیجیتال متولد شده است. تیم ما شامل گروهی از نویسندگان، تحلیل‌گران و علاقه‌مندان به فناوری است که هدفشان ارائه محتوایی جذاب، قابل اعتماد و کاربرپسند به شماست.

مقالات مرتبط

قرارداد ۲۰۰ میلیارد ریالی برای بین‌المللی‌سازی کسب‌وکارهای فاوا امضا شد

قرارداد همکاری توانمندسازی و بین‌المللی‌سازی کسب‌وکارهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا)…

اولین پروفایل eSIM ایرانسل با حضور وزیر ارتباطات فعال شد

امروز و همزمان با آغاز به کار بیست‌وهشتمین نمایشگاه الکامپ، اولین پروفایل…

بهبود کیفیت خدمات اپراتورها تا شب عید

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه الکامپ…