آرتا ویژن آوا در الکامپ ۱۴۰۴ از هویت بصری و محصولات جدیدش رونمایی می‌کند

آرتا ویژن آوا در الکامپ ۱۴۰۴ از هویت بصری و محصولات جدیدش رونمایی می‌کند

«آرتا ویژن آوا»، امسال در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۴ به طور هم‌زمان از هویت بصری تازه و نسل جدید محصولات خود، «افرا» و «اُرسا»، رونمایی خواهد کرد. آرتا ویژن آوا از این اقدام با عنوان آغاز فصل تازه‌ای از مسیر رشد یاد می‌کند.

این شرکت که طی بیش از یک دهه با تمرکز بر توسعه پلتفرم‌های نرم‌افزاری، تأمین تجهیزات و اجرای پروژه‌های تلکام شناخته شده است، اکنون با رویکردی بین ‌صنعتی وارد الکامپ می‌شود تا راهکارهایی را به نمایش بگذارد که در عین بومی‌بودن و تکیه بر دانش فنی داخلی، استانداردهای حرفه‌ای را دنبال می‌کنند.

آرتا ویژن آوا

«افرا AFRA» در این رونمایی به‌عنوان راهکار دیجیتال‌سازی جامع صنعت تلکام معرفی می‌شود؛ راهکاری فراتر یک نرم افزار DCIM  بلکه به عنوان پلتفرمی که لایه‌های عملیاتی زنجیره تلکام را یکپارچه می‌کند. پایش بلادرنگ سایت‌ها و مراکز داده، تجهیزات انتقال و رادیویی و زیرساخت انرژی و سرمایش، تا مدیریت دارایی، برنامه‌ریزی ظرفیت، تیکتینگ و پایش شاخص‌های سطح خدمت، با تکیه بر تحلیل‌های هوشمند و قابلیت‌های پیش‌بینی اختلال و کاهش زمان رفع خرابی از جمله این راهکارهاست.

پلتفرم افرا AFRA، به‌صورت بومی و در کنار سبد تجهیزات سخت افزاری اختصاصی، برای نیازهای تلکام ایران توسعه یافته و ضمن پشتیبانی از یکپارچه‌سازی با سامانه‌های عملیاتی (OSS/BSS) و استقرار در محیط‌های درون‌سازمانی و ایزوله، بستر تصمیم‌سازی داده‌محور و ارتقای تاب‌آوری شبکه را فراهم می‌کند.

در کنار آن، «اُرسا OWRSA» پلتفرم اختصاصی تحول دیجیتال برای صنعت نفت و گاز است که با یکپارچه‌سازی داده از واحدهای تولیدی و عملیاتی این صنعت، تصویری بلادرنگ و تصمیم‌ساز ارائه می‌کند. ارسا با تحلیل‌های پیش‌بینانه، قابلیت‌های یکپارچگی و پایش شاخص‌های انرژی و انطباق، ریسک‌های فرایندی و خرابی‌های محتمل را پیش‌دستانه شناسایی و مسیر بهینه‌سازی را پیشنهاد می‌دهد.

مدیرعامل آرتا ویژن آوا

هادی جوکار، مدیرعامل شرکت آرتا ویژن آوا می‌گوید: «برای ما تحول دیجیتال یک وعده نیست؛ مسئولیتی است که با ارائه راهکارهای قابل اتکا در شرایط واقعی ایران دنبال می‌کنیم. افرا برای تلکام طراحی شده تا پایداری شبکه، بهره‌وری و چابکی عملیات را به شکل ملموس ارتقا دهد و ارسا در نفت و گاز به سازمان‌ها کمک می‌کند تصمیم‌های دقیق‌تری بگیرند، ریسک‌ها را از قبل مدیریت کنند و به بهره‌وری پایدار برسند. هویت بصری تازه نیز بیانگر همین رویکرد است: شفافیت، ثبات و تمرکز بر اثربخشی.»

بنابراعلام آرتا ویژن آوا، این شرکت با تکیه بر تیم‌های توسعه نرم‌افزار و هوش مصنوعی، سخت‌افزار و پیاده‌سازی، در سال‌های گذشته پروژه‌های متعددی را در بخش‌های دولتی و خصوصی به انجام رسانده است. آرتا ویژن آوا می‌”وید مزیت «سفارشی‌سازی سریع، پشتیبانی کامل و امنیت داده» را به قلب ارزش پیشنهادی خود تبدیل کرده است.

این شرکت از مدیران و متخصصان تلکام، انرژی و صنایع فرایندی دعوت کرده تا در روزهای سوم تا ششم مهرماه، در سالن 6 نمایشگاه الکامپ از غرفه آرتا ویژن آوا بازدید کنند و از نزدیک با پلتفرم های دیجیتال سازی «افرا» و «ارسا» آشنا شوند.

برچسب ها :
Picture of هاریکا

هاریکا

هاریکا، به‌عنوان مجله‌ای نوآوری و مدرن در دنیای تکنولوژی، فعالیت خود را با هدف ارائه دقیق‌ترین و به‌روزترین اخبار، تحلیل‌ها و بررسی‌های فناوری آغاز کرده است. ما باور داریم که تکنولوژی فراتر از یک ابزار است؛ این یک سبک زندگی است که هر روز، جنبه‌های مختلف زندگی ما را دگرگون می‌کند. هاریکا، از ترکیب شور و تخصص در دنیای دیجیتال متولد شده است. تیم ما شامل گروهی از نویسندگان، تحلیل‌گران و علاقه‌مندان به فناوری است که هدفشان ارائه محتوایی جذاب، قابل اعتماد و کاربرپسند به شماست.

مقالات مرتبط

«جت‌کارت» به تهران رسید

بلوبانک سامان با حضور در بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکامپ از…

نمایشگاه ماشین آرکان خودرو؛ تجربه‌ای مطمئن و کامل در خرید خودرو

در دنیای امروز، انتخاب یک خودرو نه تنها نیاز به بررسی فنی…

1404-07-02

راهنمای خرید کامپیوتر اداری آماده از شرکت‌های معتبر

در دنیای پرسرعت امروز، یک کامپیوتر اداری کارآمد سرمایه‌ای بلندمدت برای کسب‌وکارهای…

1404-07-02