پلتفرم «رسمیو» پس از آزادی موقت مدیران کلیدی خود، در بیانیهای رسمی اعلام کرد که در حال همکاری و تعامل مستمر با نهادهای ذیربط برای دریافت سرورهای اصلی شرکت است تا بتواند خدمات خود را با بالاترین کیفیت ممکن به کاربران ارائه دهد.
بر اساس گزارش خبرگزاری هاریکا، طبق این اطلاعیه، تا زمان راهاندازی و استقرار نسخه نهایی و پایدار پلتفرم، نسخهای پشتیبان از رسمیو تا روز چهارشنبه در دسترس خواهد بود و دسترسی به تمامی خدمات این پلتفرم برای همه مشترکان فراهم میشود تا کاربران بدون دغدغه بتوانند از خدمات آن بهرهمند شوند.
علاوه بر این، رسمیو تاکید کرده است که مدت اعتبار اشتراک تمامی کاربران به طور خودکار تا زمان بازگشت به شرایط پایدار و عادی تمدید خواهد شد تا هیچ کاربری به دلیل مشکلات فنی یا مدیریتی متضرر نشود.
این اطلاعیه پس از آن منتشر شد که مدیرعامل، مدیر فنی و یکی از کارشناسان کلیدی رسمیو در تاریخ ۹ تیر ۱۴۰۴ بازداشت موقت شدند و پس از بررسیهای لازم و به قید وثیقه، در تاریخ ۲۱ تیرماه همان سال به صورت موقت آزاد شدند.
رسمیو در پایان بیانیه خود آورده است: «نوع مواجهه با رسمیو، به عنوان یکی از بازیگران مهم زیستبوم اقتصاد دیجیتال کشور در شرایط پس از جنگ تحمیلی، موضوعی است که باید توسط نهادهای فرادستی و نظارتی مورد بررسی دقیق قرار گیرد تا زمینه اصلاح و بهبود فرآیندهای مرتبط فراهم گردد.»

