ماینرها؛ متهم ردیف اول خاموشی‌های ایران! – هاریکا

ماینرها؛ متهم ردیف اول خاموشی‌های ایران! - تابناک

به گزارش هاریکا به نقل از مهر؛ علی‌اکبر ورمقانی در سومین نشست کارگروه مبارزه با استخراج غیرمجاز رمز ارز‌ها اظهار  کرد : ماینر‌های غیرمجاز یکی از عوامل اصلی ایجاد ناترازی برق در کشور محسوب می‌شود و هدف از برگزاری این نشست، پیدا کردن راهکار‌های مناسب برای کشف این ماینرهاست.

وی به آسیب‌های اقتصادی و اجتماعی خاموشی‌ها اشاره کرد و افزود: همانطور که در تبلیغ صرفه‌جویی و کاهش مصرف توسط مردم، از کمک رسانه‌ها بهره بردیم، در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در خصوص کشف ماینر‌ها نیز نباید از رسانه، مطبوعات و روابط عمومی ادارات غافل باشیم.

معاون استاندار بر لزوم استفاده از تجربیات موفق و موثر سایر استان‌ها و همراهی و همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی مرتبط در کشف ماینر‌ها تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان نیز در این جلسه با بیان اینکه هر ۱۰ دستگاه ماینر به اندازه یک واحد صنعتی کوچک برق مصرف می‌کند عنون کرد: شماره پیامکی ۳۰۰۰۵۱۲۱ شرکت توزیع برق برای گزارش و کشف ماینر‌های غیرمجاز اعلام و برای این گزارش‌ها پاداش نقدی نیز در نظر گرفته شدە است.

Picture of هاریکا

هاریکا

هاریکا، به‌عنوان مجله‌ای نوآوری و مدرن در دنیای تکنولوژی، فعالیت خود را با هدف ارائه دقیق‌ترین و به‌روزترین اخبار، تحلیل‌ها و بررسی‌های فناوری آغاز کرده است. ما باور داریم که تکنولوژی فراتر از یک ابزار است؛ این یک سبک زندگی است که هر روز، جنبه‌های مختلف زندگی ما را دگرگون می‌کند. هاریکا، از ترکیب شور و تخصص در دنیای دیجیتال متولد شده است. تیم ما شامل گروهی از نویسندگان، تحلیل‌گران و علاقه‌مندان به فناوری است که هدفشان ارائه محتوایی جذاب، قابل اعتماد و کاربرپسند به شماست.

مقالات مرتبط

آنچه GDII 2025 درباره منطق پنهان اقتصاد هوشمند آشکار می‌کند

تحول دیجیتال سال‌هاست با مترهایی ساده اندازه‌گیری شده: سرعت اینترنت، تعداد مراکز…

1404-09-25

دوراهی SMEها؛ بن‌بست بورس یا رویای بلاک‌چین؟

تأمین مالی، پاشنه‌آشیل شرکت‌های کوچک و متوسط (SME) و استارتاپ‌هاست؛ چرا که شرکت‌های…

1404-09-12

صنعت بیمه باید به سمت اقتصاد پلتفرمی برود

وزیر اقتصاد در همایش بیمه و توسعه که با شعار «بازاندیشی نظارت؛…

1404-09-12