بازگشت فضانوردان ناسا به زمین مجدداً به تأخیر افتاد

بازگشت فضانوردان ناسا به زمین مجدداً به تأخیر افتاد

بازگشت فضانوردان ناسا به زمین دوباره به تعویق افتاد

بازگشت فضانوردان ناسا، سونی ویلیامز و بوچ ویلمور، به زمین بار دیگر به تأخیر افتاده است. این دو فضانورد که قرار بود مأموریت ۸ روزه‌ای را در ایستگاه فضایی بین‌المللی (ISS) انجام دهند، اکنون بیش از ۹ ماه است که در مدار زمین حضور دارند.

براساس گزارش خبرنگار فضا و نجوم خبرگزاری تسنیم، ویلیامز و ویلمور که در ماه ژوئن برای انجام مأموریت آزمایشی با کپسول بوئینگ استارلاینر به ایستگاه فضایی سفر کرده بودند، به دلیل مشکلات فنی در این کپسول، بازگشت آنها ابتدا به فوریه و سپس به اواخر ماه مارس موکول شد.

ناسا اعلام کرده که این دو فضانورد پس از رسیدن مأموریت Crew-10 به ایستگاه فضایی، به زمین باز خواهند گشت. مأموریت Crew-10 که قرار بود در ماه فوریه پرتاب شود، به دلیل نیاز به آماده‌سازی بیشتر فضاپیمای دراگون، به اواخر ماه مارس تأخیر خورده است.

در این دوره، فضانوردان هیگ و گوربونوف که در ماه سپتامبر به ایستگاه فضایی پیوستند، به ویلیامز و ویلمور ملحق خواهند شد. ناسا این دوره را “دوره تحویل” نامیده و هدف آن انتقال تجربیات و دانش به خدمه جدید و اطمینان از ادامه فعالیت‌های علمی و نگهداری ایستگاه فضایی است.

تاکنون تاریخ دقیقی برای بازگشت این فضانوردان به زمین اعلام نشده است.

اخبار فناوری

Picture of هاریکا

هاریکا

هاریکا، به‌عنوان مجله‌ای نوآوری و مدرن در دنیای تکنولوژی، فعالیت خود را با هدف ارائه دقیق‌ترین و به‌روزترین اخبار، تحلیل‌ها و بررسی‌های فناوری آغاز کرده است. ما باور داریم که تکنولوژی فراتر از یک ابزار است؛ این یک سبک زندگی است که هر روز، جنبه‌های مختلف زندگی ما را دگرگون می‌کند. هاریکا، از ترکیب شور و تخصص در دنیای دیجیتال متولد شده است. تیم ما شامل گروهی از نویسندگان، تحلیل‌گران و علاقه‌مندان به فناوری است که هدفشان ارائه محتوایی جذاب، قابل اعتماد و کاربرپسند به شماست.

مقالات مرتبط

کاراشاب شریک تحول‌آفرین مخابرات در مسیر اقتصاد دیجیتال است

مدیرعامل مخابرات در جریان الکامپ 1404 از کاراشاب به عنوان شریک تحول‌آفرین…

برنامه مخابرات برای جمع‌آوری شبکه سیم مسی باعث انحصار می‌شود

اپراتورهای اینترنتی در نشست خبری بررسی پیامدهای برنامه مخابرات برای جمع‌آوری شبکه…

درخشش فروشگاه‌های زنجیره‌ای در کمپین اسنپ‌مارکت

صنعت خرده‌فروشی ایران در حال تجربه یک تغییر بنیادین است. فروشگاه‌های زنجیره‌ای…