نمایش «آمین گفتن مردگان در عنبر»

بعد از ۱۲ سال که برگشته‌ام، مثل اصحاب کهف هر روز هاج و واج می‌مانم

بعد از ۱۲ سال که برگشته‌ام، مثل اصحاب کهف هر روز هاج و واج می‌مانم

کامبیز اسدی که بعد از سال‌ها نمایش تازه را روی صحنه آورده گفت: بعد از ۱۲ سال که…