هاشمی: زمان رسیدگی به شکایات مردم از طریق سامانه «فواد» سرعت گرفت –

وزیر ارتباطات برای ارائه گزارش درباره کیفیت اینترنت به مجلس می‌رود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار متن کوتاهی در شبکه اجتماعی ایکس درباره «سامانه فواد» نوشت: ️سامانه فواد آغاز فصل جدیدی از خدمات دولت الکترونیک است که وزارت ارتباطات با همکاری سازمان اداری و استخدامی و سایر نهادها و بخش‌ها اقدام به پیاده‌سازی آن نموده و سرعت رسیدگی به شکایات آن طبق اعلام مسئولین به زیر ۲ ساعت رسیده است.

وی افزود: این طرح در استان قزوین آغاز شده و در دیگر استان‌ها نیز پیاده‌سازی خواهد شد.

Picture of هاریکا

هاریکا

هاریکا، به‌عنوان مجله‌ای نوآوری و مدرن در دنیای تکنولوژی، فعالیت خود را با هدف ارائه دقیق‌ترین و به‌روزترین اخبار، تحلیل‌ها و بررسی‌های فناوری آغاز کرده است. ما باور داریم که تکنولوژی فراتر از یک ابزار است؛ این یک سبک زندگی است که هر روز، جنبه‌های مختلف زندگی ما را دگرگون می‌کند. هاریکا، از ترکیب شور و تخصص در دنیای دیجیتال متولد شده است. تیم ما شامل گروهی از نویسندگان، تحلیل‌گران و علاقه‌مندان به فناوری است که هدفشان ارائه محتوایی جذاب، قابل اعتماد و کاربرپسند به شماست.

مقالات مرتبط

گوگل با قابلیت Preferred Sources تجربه جست‌وجوی خبری را شخصی‌سازی کرد

گوگل با به‌روزرسانی جدید موتور جست‌وجوی خود، قابلیت کاربردی «Preferred Sources» را…

تسلا در مسیر تأمین برق خانه‌های بریتانیا

تسلا، شرکت تحت مالکیت ایلان ماسک، با ثبت درخواستی رسمی به رگولاتور…

سی ای پی یعنی چی؟ آشنایی کامل با خدمات سی ای پی فرودگاه

سفر هوایی، به ویژه در فرودگاه‌های شلوغ و پرتراکم، گاهی اوقات با…