یوتوب ابزارهای هوش مصنوعی جدید و کاربردی برای محتواسازان معرفی کرد

یوتوب ابزارهای هوش مصنوعی جدید و کاربردی برای محتواسازان معرفی کرد

یوتوب در رویداد Made on YouTube چندین ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی را برای اینفلوئنسرها و تولیدکنندگان محتوا معرفی کرده است که می‌تواند به حرفه‌ای‌تر شدن کار آنها کمک کند.

به گزارش ورج، در اولین گام، یوتوب اعلام کرده که ابزار Veo 3 Fast به‌صورت رایگان در YouTube Shorts ادغام خواهد شد و به تولیدکنندگان محتوا امکان می‌دهد با استفاده از پرامپت کلیپ و پس‌زمینه ویدیویی همراه با صدا تولید کنند. همچنین قابلیت‌های جدید Veo به تولیدکنندگان محتوا اجازه می‌دهد عکس‌ها را به حرکت دربیاورند، ویدیوها را استایل‌دهی کنند و از طریق توصیف متنی، اشیا یا شخصیت‌هایی به صحنه ویدیو اضافه کنند.

ابزارهای هوش مصنوعی یوتیوب

با ابزارهای جدید مبتنی بر هوش مصنوعی یوتوب آشنا شوید

ابزارهای جدید Veo برای یوتوب ابتدا در کشورهای آمریکا، بریتانیا، کانادا، استرالیا و نیوزیلند عرضه خواهند شد. البته تمام محتوای تولیدشده با هوش مصنوعی دارای واترمارک SynthID و برچسب‌های محتوایی خواهند بود تا کاربران بتوانند آنها را از سایر انواع محتوا تشخیص دهند.

هوش مصنوعی یوتبوب

همچنین ابزار Edit with AI به کاربران کمک می‌کند تا با استفاده از قابلیت‌هایی مثل تغییر چیدمان لحظات، افزودن موسیقی و صداگذاری، فایل‌های خام را به پیش‌نویس اولیه برای خروجی نهایی تبدیل کنند. ابزار جدیدی با نام Speech to Song نیز توسط یوتوب معرفی شده که دیالوگ‌های ویدیوها را به موسیقی‌های جذاب برای Shorts تبدیل می‌کند.

یوتوب همچنین قابلیت‌های جدیدی معرفی کرده تا همکاری برندها با تولیدکنندگان ساده‌تر و پرسودتر شود. برای مثال، یک فرمت جدید و انعطاف‌پذیر برای اسپانسرینگ ویدیوهای بلند معرفی شده که به تولیدکنندگان محتوا اجازه می‌دهد بخش تبلیغات ویدیو را تغییر دهند و حتی یک تبلیغ جایگزین داخل ویدیو بگذارند. به گفته یوتوب، این فرمت ویدیوها را به دارایی‌های زنده تبدیل می‌کند، به گونه‌ای که یک بخش تبلیغاتی را می‌توان به برندهای مختلف یا در بازارهای گوناگون فروخت.

همچنین سازندگان Shorts به‌زودی می‌توانند برای همکاری با برندها، لینک مستقیم به سایت برند اضافه کنند و ترافیک و نرخ تبدیل ایجاد کنند. برنامه YouTube Shopping نیز درحال گسترش به بازارهای جدید از جمله برزیل است و برندهای بزرگی مانند Nike و Best Buy به آن اضافه شده‌اند. یوتوب همچنین از سیستم‌های جدید هوش مصنوعی برای شناسایی و برچسب‌گذاری خودکار محصولات ذکرشده در ویدیوها استفاده خواهد کرد.

ابزارهای یوتیوب

به گفته یوتوب، این پلتفرم در چهار سال گذشته بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار به تولیدکنندگان، هنرمندان و شرکت‌های رسانه‌ای پرداخت کرده است.

امکان تمرین پیش از شروع ویدیوهای لایو، قابلیت جدیدی به نام Playables on Live برای استریم بازی‌ها در حین لایو، پخش زنده در فرمت‌های افقی و عمودی به صورت هم‌زمان از دیگر قابلیت‌هایی هستند که یوتوب معرفی کرده است.

یوتوب می‌گوید ابزارهای جدیدی را نیز به YouTube Studio اضافه خواهد کرد. یکی از این ابزارها چت‌بات هوش مصنوعی Ask Studio است که دیتاهای شخصی‌سازی‌شده‌ای درباره آمارهای کانال و فیدبک‌هایی را به کاربر ارائه می‌دهد. تب Inspiration حالا ایده‌های محتوایی تازه‌ای همراه با توضیحاتی درباره دلیل کارآمدی آنها براساس رفتار مخاطب به تولیدکنندگان محتوا پیشنهاد خواهد داد.

یوتوب ابزار Likeness detection را نیز معرفی کرده که به تمام اعضای برنامه YouTube Partner امکان می‌دهد درخواست حذف ویدیوهای تولیدشده با هوش مصنوعی با چهره خود را داشته باشند.

برچسب ها :
Picture of هاریکا

هاریکا

هاریکا، به‌عنوان مجله‌ای نوآوری و مدرن در دنیای تکنولوژی، فعالیت خود را با هدف ارائه دقیق‌ترین و به‌روزترین اخبار، تحلیل‌ها و بررسی‌های فناوری آغاز کرده است. ما باور داریم که تکنولوژی فراتر از یک ابزار است؛ این یک سبک زندگی است که هر روز، جنبه‌های مختلف زندگی ما را دگرگون می‌کند. هاریکا، از ترکیب شور و تخصص در دنیای دیجیتال متولد شده است. تیم ما شامل گروهی از نویسندگان، تحلیل‌گران و علاقه‌مندان به فناوری است که هدفشان ارائه محتوایی جذاب، قابل اعتماد و کاربرپسند به شماست.

مقالات مرتبط

قابلیت ChatGPT Pulse معرفی شد؛ روزتان را با پیشنهادهای ChatGPT شروع کنید

OpenAI قابلیت جدیدی به نام ChatGPT Pulse معرفی کرد که طبق فعالیت‌های…

1404-07-04

متا از فید جدید «Vibes» برای ویدیوهای هوش مصنوعی رونمایی کرد

متا از فید جدیدی به نام «Vibes» رونمایی کرده که در اپلیکیشن…

1404-07-04

ایجنت ‌ChatGPT حالا می‌تواند کپچاها را حل کند

کارشناسان امنیتی موفق شدند یکی از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین سپرهای دفاعی اینترنت…

1404-07-04