نائوکی هاماگوچی (Naoki Hamaguchi)، کارگردان قسمت سوم ریمیک Final Fantasy 7 میگوید که حین روند توسعه این اثر، آن را بیش از ۴۰ بار کامل بازی کرده است.

توسعه بخش سوم ریمیک Final Fantasy 7 همچنان در حال انجام است. اسکوئر انیکس، این بازی را روی آنریل انجین ۴ و از پایه برای کامپیوترهای شخصی میسازد و امیدوار است بتواند با این اثر، بیشترین تعداد مخاطبان ممکن را نسبت به دو قسمت قبلی جذب بازی نماید. نائوکی هاماگوچی که مسئولیت کارگردانی این پروژه را برعهده دارد، در اظهار نظری بیان داشته:
ما درباره چگونگی پیشرفت توسعه پروژه، بسیار هیجانزده هستیم. من بیش از ۴۰ بار آن را کامل بازی کردهام و بیصبرانه، منتظر تجربه شدن آن توسط بیشترین تعداد ممکن از مخاطبان هستم. من و تیمم سخت کار میکنیم تا مطمئن شویم تجربهای فراموش نشدنی از گیمپلی به بازیکنان ارائه خواهد شد.
Final Fantasy 7 Remake Part 3 برای کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و نینتندو سوییچ ۲ منتشر خواهد شد.

