خالق Silent Hill بازی ترسناک جدیدی خواهد ساخت

خالق Silent Hill بازی ترسناک جدیدی خواهد ساخت - گیمفا

پس از انتشار بازی Slitterhead در سال گذشته، کیچی تویاما (Keiichi Toyama) که پیش از این نیز خالق فرانچایزهای کلاسیک ترسناک مانند Silent Hill و Siren بوده، از آغاز کار بر روی پروژه‌ی جدیدی خبر داده است. او در مصاحبه‌ای با مجله Famitsu (به نقل از رسانه Automaton)، در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرد و در پایان، به بازی بعدی خود اشاره‌ای مختصر داشت.

تویاما در این گفت‌وگو اظهار داشت:

نمی‌توانم جزئیات دقیق را فاش کنم، اما ما کار بر روی عنوان بعدی‌ خود را آغاز کرده‌ایم. ابتدا هدف ما این بود که این استودیو به فضایی تبدیل شود که در آن بتوانیم پروژه‌های متنوعی را انجام دهیم؛ از جمله اجرای ایده‌های نسل جوان‌تر و حتی پرداختن به پروژه‌هایی با حال‌و‌هوای سبک‌تر.

او ادامه داد:

ما باید بار دیگر تمام تلاش‌ خود را به عنوان یک استودیو به‌کار گیریم و ثابت کنیم که از پس این مسئولیت بر می‌آییم. ما هم‌ اکنون در حال حرکت به سوی این هدف هستیم. با این حال، هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار داریم و فکر می‌کنم در آینده بتوانیم جزئیات بیشتری از بازی جدید را با مخاطبان به اشتراک بگذاریم.

در خصوص بازی Slitterhead، تویاما به این نکته اشاره کرد که با وجود عدم موفقیت تجاری گسترده، این اثر در نهایت به یک بازی مورد علاقه فرقه‌ای (cult favourite) تبدیل شد. البته او خاطرنشان کرد که استودیوی Bokeh Game از همان ابتدا نیز به دنبال موفقیت تجاری نبود و در مجموع، از نتیجه‌ی نهایی بازی رضایت دارد.

او همچنین افزود:

در مورد اینکه تا چه زمانی می‌توانم ادامه بدهم، موضوع کمی دشوار است، به‌ویژه وقتی سنم را هم در نظر بگیریم. با این حال، باور دارم که باید مشعل را به نسل بعدی بسپارم. استودیوی ما هنوز در میانه‌ی مسیر رسیدن به هدف خود قرار دارد.

Slitterhead در سال ۲۰۲۴ برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر شد. این بازی حول محور ترس بدن‌ محور (Body Horror) شکل گرفته و فضای ترسناک را با اکشن پر‌تنش ترکیب می‌کند. برخی از هیولاهای ترسناکی که بازیکنان باید با آن‌ها روبه‌رو شوند، که چند ماه پیش از عرضه بازی در یک تریلر معرفی شدند.

پیش از عرضه بازی، تویاما فاش کرده بود که Slitterhead در ابتدا به عنوان یک بازی جهان‌باز (Open World) طراحی شده بود، اما نگرانی‌های مالی در نهایت منجر به اتخاذ تصمیمی شد که ساختار مأموریت‌محور فعلی بازی را رقم زد.

تویاما توضیح داد:

یکی از تصمیمات اولیه ما این بود که بازی را در قالبی جهان‌باز طراحی کنیم، اما از لحاظ بودجه، این کار عملی نبود. این تصمیم در نهایت نتیجه مثبتی داشت و باعث شد مأموریت‌ها در چارچوبی محدود قرار بگیرند و داستان به صورت خطی پیش برود.

اگر علاقه‌مند به تجربه‌ی Slitterhead هستید و می‌خواهید بدانید چرا این بازی به یک اثر محبوب در میان طرفداران خاص تبدیل شده، دمو رایگان این عنوان ترسناک در ماه دسامبر منتشر شده که می‌توانید آن را دانلود کنید. این دمو شامل فصل اول بازی است و بازیکنان می‌توانند در صورت تهیه نسخه کامل، پیشرفت خود را به آن منتقل کنند.

Picture of هاریکا

هاریکا

هاریکا، به‌عنوان مجله‌ای نوآوری و مدرن در دنیای تکنولوژی، فعالیت خود را با هدف ارائه دقیق‌ترین و به‌روزترین اخبار، تحلیل‌ها و بررسی‌های فناوری آغاز کرده است. ما باور داریم که تکنولوژی فراتر از یک ابزار است؛ این یک سبک زندگی است که هر روز، جنبه‌های مختلف زندگی ما را دگرگون می‌کند. هاریکا، از ترکیب شور و تخصص در دنیای دیجیتال متولد شده است. تیم ما شامل گروهی از نویسندگان، تحلیل‌گران و علاقه‌مندان به فناوری است که هدفشان ارائه محتوایی جذاب، قابل اعتماد و کاربرپسند به شماست.

مقالات مرتبط

رسمی: قیمت رایانه‌های دستی Xbox اعلام شد

تا عرضه رسمی رایانه دستی ایکس باکس چیزی باقی نمانده است؛ محصولاتی…

1404-07-04

حالت نبرد آنلاین بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater با نام Fox Hunt در آینده نزدیک عرضه می‌شود

کونامی اعلام کرد حالت نبرد آنلاین بازی Metal Gear Solid Delta: Snake…

1404-07-03

تماشا کنید: تریلر لایو اکشن Silent Hill f منتشر شد

کونامی و استودیو Neobards Entertainment با انتشار تریلر رسمی لایو اکشن بازی…

1404-07-03