کارگردان: اگر با Dying Light: The Beast عملکرد بدی داشته باشیم، طرفداران ما را می‌کشند

کارگردان: اگر با Dying Light: The Beast عملکرد بدی داشته باشیم، طرفداران ما را می‌کشند

کارگردان مجموعه Dying Light، تایمون اسمکتالا (Tymon Smektala)، اخیرا مصاحبه‌ای پیرامون بازی Dying Light: The Beast داشته است. وی اذعان می‌کند در رابطه با یک بازی کوچک‌تر، بسیار سخت است که آرزوهای خود را کنترل کنید. برای مقابله و دوری از این دردسر، او می‌گوید که Techland نخواسته تا The Beast از همه نظر بی‌نقص باشد، بلکه‌ سازندگان مبانی مهم را یافته‌ و روی آن‌ها تمرکز کرده‌اند.

او توضیح می‌دهد که تجربه کار روی سایر قسمت‌های قبلی این مجموعه، به استودیو کمک کرده تا به خوبی بداند آن زمینه‌های مهم چه هستند. شاید غیرقابل پیش‌بینی نباشد، اما برای Dying Light، پارکور، نبرد تن به تن و‌‌‌… اهمیت دارند.

به نظر می‌رسد تمرکز اصلی تیم سازنده روی خلاقیت، آزادی عمل و فیزیک مبارزات است. اسمکتالا می‌گوید که تیم توسعه‌دهنده واقعاً زمان زیادی را صرف تنظیم واکنش‌های زامبی‌ها کرده‌ است. زمانی که ضربه‌ای به شما وارد می‌شود و سپس چگونه واکنش نشان می‌دهید و مواردی از این دست با دقت انجام شده‌اند. این موارد ممکن است توسط بسیاری نادیده گرفته شود، اما برای بازی‌های Dying Light مهم تلقی می‌شود.

در حالی که نبرد، پارکور و زامبی‌ها همگی در کنار هم کلید موفقیت Dying Light: The Beast هستند، اسمکتالا به عامل دیگری اشاره دارد که ممکن است حتی از هر سه مورد هم مهم‌تر باشد:

تصویرسازی و پردازش شخصیت اصلی چیزی است که نمی‌توانیم به هیچ وجه آن را خراب کنیم. زیرا طرفداران قطعا ما را برای خراب کرد این موضوع خواهند کشت. در کنار آن، باید بدانیم چه مکانیک‌هایی برای بازی ما حیاتی و مهم است و روی آن‌ها تمرکز کنیم.

بازی Dying Light: The Beast در تاریخ ۲۲ اوت ۲۰۲۵ (۱ شهریور ۱۴۰۴) برای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

Motin
Picture of هاریکا

هاریکا

هاریکا، به‌عنوان مجله‌ای نوآوری و مدرن در دنیای تکنولوژی، فعالیت خود را با هدف ارائه دقیق‌ترین و به‌روزترین اخبار، تحلیل‌ها و بررسی‌های فناوری آغاز کرده است. ما باور داریم که تکنولوژی فراتر از یک ابزار است؛ این یک سبک زندگی است که هر روز، جنبه‌های مختلف زندگی ما را دگرگون می‌کند. هاریکا، از ترکیب شور و تخصص در دنیای دیجیتال متولد شده است. تیم ما شامل گروهی از نویسندگان، تحلیل‌گران و علاقه‌مندان به فناوری است که هدفشان ارائه محتوایی جذاب، قابل اعتماد و کاربرپسند به شماست.

مقالات مرتبط

رسمی: قیمت رایانه‌های دستی Xbox اعلام شد

تا عرضه رسمی رایانه دستی ایکس باکس چیزی باقی نمانده است؛ محصولاتی…

1404-07-04

حالت نبرد آنلاین بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater با نام Fox Hunt در آینده نزدیک عرضه می‌شود

کونامی اعلام کرد حالت نبرد آنلاین بازی Metal Gear Solid Delta: Snake…

1404-07-03

تماشا کنید: تریلر لایو اکشن Silent Hill f منتشر شد

کونامی و استودیو Neobards Entertainment با انتشار تریلر رسمی لایو اکشن بازی…

1404-07-03