بازیگر MindsEye از انتشار ناقص بازی‌ها خوشش نمی‌آید

بازیگر MindsEye از انتشار ناقص بازی‌ها خوشش نمی‌آید

الکس هرناندز، صداپیشه شخصیت اصلی بازی MindsEye یعنی جیکوب دیاز، درباره شروع پرچالش بازی صحبت کرد و از انتشار بازی‌ها به صورت ناقص و ناتمام انتقاد کرد.

اگرچه بازی MindsEye در ابتدا بسیار مورد انتظار بود، اما باگ‌های شدید و مشکلات عملکردی در زمان اکران این اثر را تحت تاثیر قرار دادند. با وجود این که سازندگان عذرخواهی کردند و آپدیت‌های جدیدی برای رفع مشکلات منتشر شد، ظاهراً این اقدامات کافی نبود تا نظر مخاطبان تغییر کند. بازی MindsEye در سایت Metacritic بدترین امتیاز را در بین آثار یک سال گذشته گرفت و شرکت سازنده، Build a Rocket Boy، به دلیل این شروع فاجعه‌ بار، مجبور به اخراج کارکنانش شد.

تیم توسعه‌دهنده حالا یک برنامه دقیق برای حل بیشتر مشکلات و بهبود بازی ارائه داده، اما هرناندز مدل عملکرد کسب‌ و کارها در این صنعت را نقد کرده است. در مصاحبه‌ای با Check It TV، هرناندز نگرانی طرفداران را پذیرفت و گفت نظر مشابهی دارد. او بیان کرد:

به دلایل مختلفی، شرکت‌ها بازی‌هایی را منتشر می‌کنند که مشکلات زیادی دارند و سپس سعی می‌کنند بعد از انتشار آن‌ها را اصلاح کنند. البته ما اولین بازی نبودیم که این کار را انجام دادیم؛ مثالی مشهور در این زمینه، بازی Cyberpunk است. من به عنوان یک بازیکن و مصرف‌ کننده، این رویه را دوست ندارم و نمی‌خواهم در آینده هم شاهدش باشم. مطمئنم بسیاری همین احساس را دارند که انتشار محصولی ناقص و گرفتن هزینه کامل، بیشتر به شهرت شرکت‌ها آسیب می‌زند.

هرناندز از توسعه‌دهندگان خواست که بازی‌ها را ابتدا به صورت بتا رایگان یا با قیمت کمتر عرضه کنند تا مشکلات اولیه برطرف شود. او گفت:

نمی‌دانم چرا شرکت‌ها آزمایش بتا را بدون اینکه اعلام کنند، انجام می‌دهند. من به عنوان مصرف‌ کننده ترجیح می‌دهم از اول بدانم که چه چیزی را خریداری می‌کنم.

برچسب ها :
Picture of هاریکا

هاریکا

هاریکا، به‌عنوان مجله‌ای نوآوری و مدرن در دنیای تکنولوژی، فعالیت خود را با هدف ارائه دقیق‌ترین و به‌روزترین اخبار، تحلیل‌ها و بررسی‌های فناوری آغاز کرده است. ما باور داریم که تکنولوژی فراتر از یک ابزار است؛ این یک سبک زندگی است که هر روز، جنبه‌های مختلف زندگی ما را دگرگون می‌کند. هاریکا، از ترکیب شور و تخصص در دنیای دیجیتال متولد شده است. تیم ما شامل گروهی از نویسندگان، تحلیل‌گران و علاقه‌مندان به فناوری است که هدفشان ارائه محتوایی جذاب، قابل اعتماد و کاربرپسند به شماست.

مقالات مرتبط

EA و عدم تمایل به ریمستر سه‌گانه Dragon Age: تمرکز بر Mass Effect 5

مارک دارا، تهیه‌کننده اجرایی سابق سری Dragon Age، در مصاحبه‌ای اعلام کرد…

1404-05-20

سیستم ضد تقلب Battlefield 6: شناسایی ۳۳۰ هزار متقلب در بتای عمومی

بتای عمومی Battlefield 6 با استقبال گسترده‌ای مواجه شده، اما حضور بازیکنان…

1404-05-19

تیک-تو و سال ۲۰۲۶: انتشار GTA 6، Borderlands 4 و Judas

تیک-تو و سالی پرشکوه با GTA 6، Borderlands 4 و Judas شرکت…

1404-05-18