خداحافظی سازندگان برتر بخش Forge بازی Halo Infinite به دلیل عدم حمایت کافی

خداحافظی سازندگان برتر بخش Forge بازی Halo Infinite به دلیل عدم حمایت کافی

یکی از محبوب‌ترین تیم‌های سازنده محتوا در بخش Forge بازی Halo Infinite به نام The Forge Falcons، رسماً خروج خود از این بازی سرویس‌محور را تایید کرد. این تیم دلیل این تصمیم را عدم حمایت از سوی Halo Studios (که پیش‎‌تر با نام 343Industries شناخته می‌شد) عنوان کرده است.

حالت Forge که نخستین بار در سال ۲۰۰۷ در بازی Halo 3 معرفی شد، در اواخر سال ۲۰۲۲ به Halo Infinite اضافه گردید و به یکی از ارکان اصلی مدل سرویس‌محور این بازی تیراندازی اول شخص تبدیل شد. Forge یک ابزار قدرتمند و گسترده برای ساخت نقشه است که به بازیکنان Halo اجازه می‌دهد نقشه‌ها و حالت‌های بازی سفارشی طراحی کنند. بسیاری از این محتواهای ساخته شده حتی در بخش Matchmaking و تبلیغات رسمی بازی نیز مورد استفاده قرار گرفته‌اند. در حدود یک سال گذشته که Halo Studios روند توسعه نقشه‌های جدید برای بخش چندنفره Halo Infinite را کُند کرد، این Forge و سازندگان محتوای جامعه بازی بودند که با ارائه محتوای جدید، این کمبود را جبران کردند.

در میان سازندگان محتوا، تیم The Forge Falcons یکی از شناخته‌شده‌ترین گروه‌ها بود که پروژه‌های مهمی را در بخش Forge بازی Halo Infinite توسعه داد. از جمله این پروژه‌ها می‌توان به حالت بتل رویال Inheritor، حالتی با الهام از Call of Duty: Zombies با نام «Survive the Undead» و همچنین حالت Helljumpers که شباهت زیادی به حالت Chaos Helldivers 2 دارد، اشاره کرد. متأسفانه، علی‌رغم این مشارکت‌های چشمگیر، The Forge Falcons اخیراً اعلام کرد که هیچ‌گونه قدردانی یا پشتیبانی قابل ملاحظه‌ای از سوی Halo Studios دریافت نکرده و به همین دلیل تصمیم گرفته است تا Halo Infinite را ترک کند.

این تیم طی بیانیه‌ای که در توییتر منتشر کرد، رابطه خود با Halo Studios را یک‌طرفه توصیف نمود و به مواردی همچون عدم مشارکت خلاقانه، کمک‌رسانی حداقلی و نبود جبران خدمات اشاره کرد. این در شرایطی است که آثار آن‌ها توسط Xbox تبلیغ و در به‌روزرسانی‌های فصلی Halo Infinite گنجانده می‌شد. The Forge Falcons تاکید کرد که هرگز انتظار جبران مالی نداشته، اما استفاده از آثارشان برای اهداف تبلیغاتی بدون حتی یک تشکر، تجربه‌ای تلخ برای آن‌ها رقم زده است. گفته می‌شود سازندگان سرشناس دیگری نیز به دلایل مشابه این بازی را ترک کرده‌اند. اگرچه Halo Studios نام سازندگان Forge را در تریلرها و پست‌های وبلاگ ذکر می‌کند، اما به گفته The Forge Falcons، این اقدام با همکاری معنادار فاصله زیادی دارد.

تیم The Forge Falcons اعلام کرده که قصد دارد فعالیت خود را به سمت توسعه محتوا در موتور Unreal برای بازی پرطرفدار Fortnite تغییر دهد، چرا که Epic Games از طریق برنامه Island Creator خود، سیستمی ساختارمندتر و پاداش‌دهنده‌تر برای سازندگان محتوا ارائه می‌کند.

Halo Studios هنوز در مورد خروج The Forge Falcons از Halo Infinite اظهارنظری نکرده، اما جامعه بازیکنان از این تیم سازنده حمایت کرده و خواستار قدردانی و جبران خدمات مناسب هستند.

Picture of هاریکا

هاریکا

هاریکا، به‌عنوان مجله‌ای نوآوری و مدرن در دنیای تکنولوژی، فعالیت خود را با هدف ارائه دقیق‌ترین و به‌روزترین اخبار، تحلیل‌ها و بررسی‌های فناوری آغاز کرده است. ما باور داریم که تکنولوژی فراتر از یک ابزار است؛ این یک سبک زندگی است که هر روز، جنبه‌های مختلف زندگی ما را دگرگون می‌کند. هاریکا، از ترکیب شور و تخصص در دنیای دیجیتال متولد شده است. تیم ما شامل گروهی از نویسندگان، تحلیل‌گران و علاقه‌مندان به فناوری است که هدفشان ارائه محتوایی جذاب، قابل اعتماد و کاربرپسند به شماست.

مقالات مرتبط

EA و عدم تمایل به ریمستر سه‌گانه Dragon Age: تمرکز بر Mass Effect 5

مارک دارا، تهیه‌کننده اجرایی سابق سری Dragon Age، در مصاحبه‌ای اعلام کرد…

1404-05-20

سیستم ضد تقلب Battlefield 6: شناسایی ۳۳۰ هزار متقلب در بتای عمومی

بتای عمومی Battlefield 6 با استقبال گسترده‌ای مواجه شده، اما حضور بازیکنان…

1404-05-19

تیک-تو و سال ۲۰۲۶: انتشار GTA 6، Borderlands 4 و Judas

تیک-تو و سالی پرشکوه با GTA 6، Borderlands 4 و Judas شرکت…

1404-05-18