در یک اشتباه تبلیغاتی روی بیلبوردی در لندن، اعلام شده بازی Metroid Prime 4: Beyond هماکنون در دسترس قرار دارد.
این پیام بر روی یک تابلوی دیواری ایستگاه Oxford Circus متروی لندن ظاهر شده بود و طرفداران با گرفتن عکسهایی از این اشتباه تبلیغاتی، آن را در ردیت منتشر کردند. طرفداران حدس میزنند احتمالاً به جای پیام منتشر شده، قرار بوده عبارت به زودی روی این تبلیغ نوشته شود و هنگام عرضه رسمی بازی در طول سال جاری تغییر کند.
ظاهر شدن تبلیغ Metroid Prime 4 در متروی لندن باعث شده بسیاری از طرفداران انتظار داشته باشند که تاریخ انتشار بازی به زودی اعلام شود. دلیل این گمان، حضور این تبلیغ در کنار آگهی بازیهایی مانند Donkey Kong Bananza است که یا منتشر شدند یا به زودی منتشر میشوند. اولین تصاویر از این اشتباه توسط کاربری با نام orchestar در سابردیت نینتندو بارگذاری شد. او سپس تصاویر بیشتری از این بیلبورد منتشر کرد تا به تردید کسانی که فکر میکردند تصویر ساختگی است، پاسخ دهد.
این بدترین اشتباه تبلیغاتی نیست که دیدهایم و به جای ایجاد مشکلی بزرگ، بیشتر باعث سردرگمی میشود. اما وقتی به هزینهی بالای این فضای تبلیغاتی فکر میکنید، چنین اشتباهی کمی ناراحت کننده است. استفاده از یک جایگاه تبلیغاتی در ایستگاه Oxford Circus میتواند بین ۲٬۰۰۰ تا ۱۰٬۰۰۰ پوند در هفته هزینه داشته باشد. البته این مبلغ برای شرکت نینتندو رقم قابل توجهی محسوب نمیشود.