یک میلیون نفر بازی Resident Evil Requiem را به Wishlsit خود اضافه کرده‌اند

یک میلیون نفر بازی Resident Evil Requiem را به Wishlsit خود اضافه کرده‌اند

شرکت کپکام با تشکری احساسی از هواداران، اعلام کرد که Resident Evil Requiem از مرز یک میلیون Wishlist عبور کرده است.

این شرکت با انتشار یک پست در پلتفرم X (توییتر سابق) از این موضوع صحبت کرد:

مرثیه‌ای برای مردگان. کابوس برای بیش از یک میلیون از شما که #ResidentEvilRequiem را wishlist کرده‌اید در راه است!

این پست به وحشت حاضر در بازی اشاره دارد که قرار است بازیکنان را هنگام انتشارش در فوریه ۲۰۲۶ بترساند و به راکون سیتی برگرداند.

این نقطه عطف، جذابیت پایدار فرنچایز Resident Evil را تأیید میکند؛ گزارش‌هایی وجود دارند که ادعا کرده‌اند Requiem به ریشه‌های وحشت بقای سری بازخواهد گشت.

WalleR MaN
برچسب ها :
Picture of هاریکا

هاریکا

هاریکا، به‌عنوان مجله‌ای نوآوری و مدرن در دنیای تکنولوژی، فعالیت خود را با هدف ارائه دقیق‌ترین و به‌روزترین اخبار، تحلیل‌ها و بررسی‌های فناوری آغاز کرده است. ما باور داریم که تکنولوژی فراتر از یک ابزار است؛ این یک سبک زندگی است که هر روز، جنبه‌های مختلف زندگی ما را دگرگون می‌کند. هاریکا، از ترکیب شور و تخصص در دنیای دیجیتال متولد شده است. تیم ما شامل گروهی از نویسندگان، تحلیل‌گران و علاقه‌مندان به فناوری است که هدفشان ارائه محتوایی جذاب، قابل اعتماد و کاربرپسند به شماست.

مقالات مرتبط

پژوهش جدید: بازی‌های ویدیویی می‌توانند به کاهش احساس تنهایی و بهبود سلامت روان بزرگسالان کمک کنند

نتایج یک پژوهش تازه نشان می‌دهد بازی‌های ویدیویی، به‌ویژه آثار جهان باز…

1405-04-01

سونی: بازی‌های تک‌نفره همچنان بزرگ‌ترین نقطه قوت پلی‌ استیشن هستند

شرکت سونی، سازنده کنسول PS5، اعتراف کرد بازی‌های تک‌نفره فرست‌پارتی همچنان نقطه…

1405-04-01

بازی Gears of War: E-Day یکی از قابلیت‌های بسیار محبوب سری را بازمی‌گرداند

استودیوی Coalition تایید کرد در بازی Gears of War: E-Day شاهد بازگشت…

1405-04-01