بازی Call of Duty: Black Ops 7 اعلام کرده که نویز بصری ناشی از شلیک سلاحها را بهطور قابلتوجهی کاهش خواهد داد. این عنوان تیراندازی اولشخص که قرار است داستانی از جهانی مدرن و خشونتبار را روایت کند. برای اینکه طرفداران تجربهای مثبت از بازی داشته باشند، چند تغییر مهم از همین حالا تأیید شده است.
توسعهدهندگان این عنوان بهطور فعال در تلاشاند تا Black Ops 7 هیجانانگیزترین نسخه این مجموعه باشد و تغییرات مثبتی را میخواهد اعمال کنند. حال خبر رسیده توسعه دهندگان در حال رفع یکی از قدیمیترین شکایتهای طرفداران خود است.
شلیک سلاح در Black Ops 7 کمتر آشفته و شلوغ خواهد بود. در توییتر، مت اسکرونس، مدیر طراحی بازی، اعلام کرد که Black Ops 7 «نویز بصری» هنگام شلیک سلاحها را بهشدت کاهش خواهد داد. او در پاسخهایش مثالهایی از موقعیتهایی ارائه داد که در آنها نویز کاهش یافته، مانند دود اسلحه و شعله دهانه لوله هنگام شلیک.
در پاسخ به بازیکنی که پرسیده بود چرا این ویژگی با وجود بازخوردهای جامعه سالهاست مشکلساز بوده، اسکرونس گفت که «فقط میتواند از طرف تریآرک صحبت کند، استودیویی که در Black Ops 6 نویز سلاحها را بهطور قابلتوجهی کاهش داده بود.
به گفته اسکرونس، چالش اصلی پیدا کردن تعادل بین جذابیت بصری و گیمپلی است. برای Black Ops 7، او تأکید کرد که تریآرک این تغییر را اعمال کرده تا در زمان عرضه، گیمپلی اولویت اصلی باشد. نویز بصری سلاحها یکی از شکایتهای مکرر طرفداران Call of Duty بخصوص در نسخه Modern Warfare 2 بوده است و با کاهش نویز بصری در Black Ops 7، انتظار میرود بازیکنانی که با کیبورد و ماوس بازی میکنند و از قابلیت «هدفگیری خودکار» بهرهمند نیستند، تجربه راحتتری داشته باشند.
این تنها تغییر فاششده توسط اسکرونس نیست. علاوه بر کاهش نویز بصری، تعداد جایگاه پرکهای Dexterity، Scavenger و Looper نیز بهترتیب از ۱ به ۳، ۲ به ۱، و ۳ به ۲ تغییر کردهاند. این تغییر بر اساس بازخورد بازیکنان Call of Duty اعمال شده و در نسخه بتای Black Ops 7 در دسترس خواهد بود.