تهران- هاریکا- ۳۴۰۰ نفر از استادان و نخبگان دانشگاه های ایران درپی حمله تروریستی رژیم صهیونی به تهران و تعدادی از شهرهای کشور و به شهادت رسیدن فرماندهان نظامی، دانشمندان و مردم غیر نظامی با صدور بیانیه ای این حمله تجاوز گرانه را محکوم کردند و این جنایت را نماد استیصال راهبردی دشمن در مواجهه با ملت ایران عنوان کردند.

