حمید محمدی، هم‌بنیان‌گذار دیجی‌کالا، روی CRM دیدار سرمایه‌گذاری کرد

حمید محمدی، هم‌بنیان‌گذار دیجی‌کالا، روی CRM دیدار سرمایه‌گذاری کرد

«حمید محمدی»، هم‌بنیان‌گذار دیجی‌کالا، به همراه «یاسر یاوری»، بنیان‌گذار «دایرکت»، روی CRM دیدار 90 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کردند.

«حمید محمودزاده»، بنیان‌گذار دیدار با اعلام این خبر در توییتر نوشت: «این سرمایه‌گذاری قرار است مسیر رشد مشتریان دیدار، توسعه بازار منطقه‌ای و ارتقای محصولات به نسل جدیدی از ابزارهای هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی را تسهیل کند.»

حمید محمدی نیز درباره این سرمایه‌گذاری اعلام کرد که صرفاً یک حمایت مالی نیست؛ بلکه بخشی از استراتژی بلندمدت او برای پشتیبانی از تیم‌هایی است که با تمرکز بر توانمندسازی SMEها، نوآوری مبتنی بر تکنولوژی و هوش مصنوعی و چشم‌انداز توسعه منطقه‌ای حرکت می‌کنند.

هم‌بنیان‌گذار دیجی‌کالا، دیدار را یکی از نمونه‌های درخشان استارتاپ‌های ایرانی می‌داند که با تمرکز، پشتکار و نوآوری مسیر رشد را دنبال می‌کند.

برچسب ها :
Picture of هاریکا

هاریکا

هاریکا، به‌عنوان مجله‌ای نوآوری و مدرن در دنیای تکنولوژی، فعالیت خود را با هدف ارائه دقیق‌ترین و به‌روزترین اخبار، تحلیل‌ها و بررسی‌های فناوری آغاز کرده است. ما باور داریم که تکنولوژی فراتر از یک ابزار است؛ این یک سبک زندگی است که هر روز، جنبه‌های مختلف زندگی ما را دگرگون می‌کند. هاریکا، از ترکیب شور و تخصص در دنیای دیجیتال متولد شده است. تیم ما شامل گروهی از نویسندگان، تحلیل‌گران و علاقه‌مندان به فناوری است که هدفشان ارائه محتوایی جذاب، قابل اعتماد و کاربرپسند به شماست.

مقالات مرتبط

قرارداد ۲۰۰ میلیارد ریالی برای بین‌المللی‌سازی کسب‌وکارهای فاوا امضا شد

قرارداد همکاری توانمندسازی و بین‌المللی‌سازی کسب‌وکارهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا)…

اولین پروفایل eSIM ایرانسل با حضور وزیر ارتباطات فعال شد

امروز و همزمان با آغاز به کار بیست‌وهشتمین نمایشگاه الکامپ، اولین پروفایل…

بهبود کیفیت خدمات اپراتورها تا شب عید

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه الکامپ…