تپسی برای فرزندان رانندگان تاکسی اینترنتی نشریه‌ای منتشر کرد

شرکت تپسی به همراه مجله «قلک»، نشریه‌ای ویژه برای فرزندان رانندگان تاکسی‌های اینترنتی منتشر کرده است.

سفیران تپسی می‌توانند این نشریه را به صورت رایگان دانلود کنند.

شرکت تپسی به همراه مجله «قلک»، نشریه‌ای ویژه برای فرزندان رانندگان تاکسی‌های اینترنتی منتشر کرده است.

هدف از این نشریه ایجاد ارتباط عاطفی و فرهنگی با خانواده‌های سفیران (رانندگان) و قدردانی از تلاش‌های آنهاست.

طبق اعلام تپسی، این نشریه علاوه بر قدردانی از رانندگان و خانواده‌هایشان، اهدافی چون آشنا کردن کودکان با شغل رانندگی تاکسی اینترنتی، تقویت حس افتخار و همبستگی فرزندان با والدین و آموزش مفاهیم ایمنی و مسئولیت‌پذیری را دنبال می‌کند.

مجله شامل بخش‌های مختلفی است که در آن، سید مصطفی سیدحسینی، مدیرعامل تپسی، سخن آغازین را نوشته است. او در این پیام به فرزندان رانندگان اشاره کرده و به همکاری با خانواده‌های آنها افتخار کرده است و اهمیت شغل رانندگی تاکسی اینترنتی را توضیح داده است.

سیدحسینی در بخشی از پیام خود آورده است:

“هر روز، تعداد زیادی از افراد این شهر از تاکسی آنلاین استفاده می‌کنند؛ دانشجویی که به کلاس درس می‌رود، دکتری که می‌خواهد به بیمارش برسد، مادری که می‌خواهد به خانه برگردد و بسیاری دیگر. حالا فکر کن اگر رانندگان تاکسی‌های آنلاین نباشند، چه اتفاقی می‌افتد؟ همه این افراد دیر به مقصدشان می‌رسند یا مسیرشان سخت‌تر می‌شود. ما در تپسی افتخار می‌کنیم که با پدر یا مادر شما همکاری داریم و دوست داریم بدانی که این همکاری چقدر ارزشمند است.”

در بخش دیگر این نشریه، داستان‌ها و خاطرات رانندگان تپسی به اشتراک گذاشته شده که نشان‌دهنده مسئولیت‌پذیری و تعهد آنها به مسافران است. هدف این بخش‌ها آشنا کردن کودکان با چالش‌ها و دستاوردهای شغل والدینشان است.

مجله همچنین مفاهیم ایمنی را از طریق شعرهای کودکانه، تصاویر جذاب و داستان‌های آموزشی، همراه با بخش‌های بازی و سرگرمی برای فرزندان رانندگان تاکسی‌های اینترنتی ارائه کرده است.

علاوه بر این، نقاشی‌هایی با موضوع تاکسی اینترنتی و رانندگان از کودکان منتشر شده است تا به آنها فرصتی برای نمایش خلاقیت‌هایشان داده شود.

این شماره از نشریه «قلک» در تیراژ هزار و ۵۰۰ نسخه چاپی برای سفیران تپسی در دسترس قرار گرفته و نسخه دیجیتال آن نیز برای عموم قابل دسترس است.

برچسب ها :
Picture of هاریکا

هاریکا

هاریکا، به‌عنوان مجله‌ای نوآوری و مدرن در دنیای تکنولوژی، فعالیت خود را با هدف ارائه دقیق‌ترین و به‌روزترین اخبار، تحلیل‌ها و بررسی‌های فناوری آغاز کرده است. ما باور داریم که تکنولوژی فراتر از یک ابزار است؛ این یک سبک زندگی است که هر روز، جنبه‌های مختلف زندگی ما را دگرگون می‌کند. هاریکا، از ترکیب شور و تخصص در دنیای دیجیتال متولد شده است. تیم ما شامل گروهی از نویسندگان، تحلیل‌گران و علاقه‌مندان به فناوری است که هدفشان ارائه محتوایی جذاب، قابل اعتماد و کاربرپسند به شماست.

مقالات مرتبط

گوگل سیاست‌های هوش مصنوعی را تغییر داد؛ حذف تنوع و انصاف از برنامه‌ها

گوگل تغییراتی در سیاست‌های هوش مصنوعی خود ایجاد کرد؛ حذف «تنوع» و…

مشاور املاک هوش مصنوعی؛ تحولی 100 میلیون دلاری در املاک

تحول صنعت املاک با هوش مصنوعی؛ شرکت پرتغالی با کمک مشاور املاک…

ایلان ماسک در دو ماه اخیر ۱۰۰ میلیارد دلار از ثروتش را از دست داد

کاهش ۱۰۰ میلیارد دلاری ثروت ایلان ماسک در دو ماه اخیر؛ او…

1403-12-19

الکامپ ۱۴۰۴؛ بزرگ‌ترین نمایشگاه فناوری ایران با محوریت هوش مصنوعی

الکامپ ۱۴۰۴ با تمرکز بر هوش مصنوعی برگزار می‌شود؛ آغاز پیش‌ثبت‌نام از…

معاون بازاریابی میلی: تورم مردم را به سمت گزینه‌های جایگزین برای حفظ دارایی سوق می‌دهد

تورم و تغییر رفتار اقتصادی مردم؛ نقش میلی در مدیریت دارایی‌ها سعید…

چرا هزینه نوسازی شبکه مخابرات از مشترکین گرفته می‌شود؛ فیبر اجباری

چرا هزینه نوسازی شبکه مخابرات از مشترکین گرفته خواهد شد این روزها…