تهران – هاریکا – کارشناس تحلیلگر مسائل ایران گفت: امروز بر جهان پوشیده نیست که عامل شرارت، خشونتهای فجیع و عبور از قوانین بینالملل و قواعد حاکم بر روابط دنیا رژیم غاصب صهیونیستی است و اگر جهانیان به این مساله توجه نکنند، آرامشی در منطقه باقی نخواهد ماند.

