موفقیت چشمگیر کمپین دعوت دو ۱۰۰ بُرد بلو در تابستان ۱۴۰۴

بلو با دعوت دو ۱۰۰ بُرد ۱۶میلیونی شد

بلوبانک سامان در کمپین تابستانی ۱۴۰۴ خود، که از ۱۲ مرداد تا ۱ شهریور برگزار شد، مبلغ جایزه «دعوت از دوستان» را به ۲۰۰ هزار تومان افزایش داد. در این طرح، کاربرانی که دوستان خود را با کد دعوت به اپلیکیشن بلو دعوت می‌کردند، ۱۰۰ هزار تومان هدیه دریافت می‌کردند و فرد دعوت‌شده نیز پس از افتتاح حساب در بلو، ۱۰۰ هزار تومان جایزه می‌گرفت. پیش از این کمپین، هدیه دعوت ۳۰ هزار تومان بود که در رویداد ماهانه «بلوفرایدی» به ۶۰ هزار تومان می‌رسید.

رشد چشمگیر کاربران جدید
به گزارش روابط عمومی بلوبانک سامان، در کمپین «دعوت دو ۱۰۰ بُرد»، تعداد دعوت‌ها به اپلیکیشن بلو نسبت به ماه قبل ۵ برابر شد و تعداد کاربران این نئوبانک از ۱۶ میلیون نفر فراتر رفت. در این مدت، ۱.۲ میلیون کاربر جدید به بلو و بلوجونیور پیوستند و در مجموع ۲۴۰ میلیارد تومان هدیه توزیع شد. حدود ۴۵۰ هزار نفر از کاربران بلو در این کمپین شرکت کردند و دوستان خود را به این پلتفرم دعوت نمودند. از این تعداد، ۱ میلیون نفر به‌عنوان عضو جدید به بلو و ۲۰۰ هزار نفر با دعوت ۱۵۰ هزار کاربر بلوجونیور به بانک ویژه کودکان و نوجوانان اضافه شدند. میانگین دعوت هر کاربر در این کمپین ۲ نفر بود.

برترین دعوت‌کنندگان
در میان شرکت‌کنندگان، یک خانم ۲۳ ساله از تهران با دعوت ۳۱۵۲ نفر، رکورد بیشترین دعوت را به نام خود ثبت کرد. در مجموع، ۵۷۷ نفر بیش از ۲۰ نفر را به بلو و بلوجونیور دعوت کردند. داده‌ها نشان می‌دهد که گروه سنی ۱۹ تا ۳۰ سال بیشترین مشارکت را در این کمپین داشته‌اند.

از میان ۵۷۷ نفری که بیش از ۲۰ دعوت موفق داشته‌اند، تهرانی‌ها در دعوت دوستان‌شان پیشتاز بودند. بعد از تهران هم کاربران بلو در استان‌های خراسان رضوی و خوزستان بیشترین تعداد دعوت را در این کمپین داشتند.

در میان رکوردداران مردان سهم بیشتری از دعوت را داشتند؛ در واقع ۳۲۹ نفر از کسانی که در جریان این کمپین بیش از ۲۰ نفر را به بلو و بلوجونیور دعوت کردند آقا و ۲۴۸ نفر از رکوردداران خانم بودند.

از میان ۵۷۷ نفر رکورددار ۵۳ درصد ۲۰ تا ۳۰ نفر را به بلو و بلوجونیور دعوت کردند و ۱۳درصد آن‌ها بیش از ۱۰۰ دعوت موفق به بلو و بلوجونیور داشتند.

بیش از ۲۰ میلیارد تومان از هدایای دعوت، به موسسات نیکوکاری اهدا شد

کاربران اپلیکیشن بلو در ازای دعوت از دوستان، هم می‌توانند هدیه خود را از بلو به صورت نقدی دریافت کنند و هم می‌توانند هدیه دعوت از دوستان‌شان را به موسسات نیکوکاری اهدا کنند. در این کمپین هم کاربران این فرصت را داشتند تا با دعوت از دوستان‌شان مبلغی که به‌عنوان هدیه به آن‌ها داده می‌شود را به یکی از مراکز نیکوکاری موجود در اپلیکیشن بلو اهدا کنند.

در طول زمان اجرای این کمپین، یعنی از ۱۲ مرداد تا یکم شهریور، ۱۰ درصد از کاربرانِ دعوت‌کننده به اپلیکیشن بلو، هدیه دعوت خود را به موسسات نیکوکاری اهدا کردند یعنی در جریان این کمپین بیش از ۲۰ میلیارد تومان نیکوکاری توسط ۴۵ هزار کاربر بلو انجام شد.

برچسب ها :
Picture of هاریکا

هاریکا

هاریکا، به‌عنوان مجله‌ای نوآوری و مدرن در دنیای تکنولوژی، فعالیت خود را با هدف ارائه دقیق‌ترین و به‌روزترین اخبار، تحلیل‌ها و بررسی‌های فناوری آغاز کرده است. ما باور داریم که تکنولوژی فراتر از یک ابزار است؛ این یک سبک زندگی است که هر روز، جنبه‌های مختلف زندگی ما را دگرگون می‌کند. هاریکا، از ترکیب شور و تخصص در دنیای دیجیتال متولد شده است. تیم ما شامل گروهی از نویسندگان، تحلیل‌گران و علاقه‌مندان به فناوری است که هدفشان ارائه محتوایی جذاب، قابل اعتماد و کاربرپسند به شماست.

مقالات مرتبط

برگزاری جلسه با وزیر صمت برای رفع مشکل تخصیص ارز

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که هفته آینده جلسه‌ای با…

معرفی «چت‌بات» و «IVA» همراه اول در الکامپ ۱۴۰۴

همراه اول با معرفی سرویس‌های «چت‌بات» و «IVA» در الکامپ ۱۴۰۴، نسل…

امضای تفاهم‌نامه نصر تهران با انجمن حسابرسی فناوری اطلاعات

نصر تهران با انجمن علمی حسابرسی فناوری اطلاعات تفاهم‌نامه همکاری در زمینه…