روبیکا در الکامپ بیست و هشتم؛ اکوسیستم زندگی دیجیتال و گیمیفیکیشن جذاب

روبیکا در الکامپ بیست و هشتم؛ اکوسیستم زندگی دیجیتال و گیمیفیکیشن جذاب

سوپراپلیکیشن روبیکا، به‌عنوان یکی از شرکت‌هایی که با سرمایه‌گذاری مشترک همراه اول و ایرانسل راه‌اندازی شده، امسال در سالن اختصاصی همراه اول نمایشگاه الکامپ حضور دارد.

ویدئوی گزارش هاریکا از غرفه روبیکا را ببینید:

«عرفان صفی‌پور»، مدیر ارتباطات و روابط عمومی روبیکا، درباره اهداف حضور در نمایشگاه الکامپ و برنامه‌های آینده روبیکا توضیح داد: «در یک سال اخیر تلاش کردیم با توسعه سرویس‌ها، روبیکا را به یک سوپراپلیکیشن تبدیل کنیم. روبیکا دیگر صرفاً یک پیام‌رسان یا شبکه اجتماعی نیست و سرویس‌هایی مثل سفارش غذا، فروش شارژ، اینترنت، سلامت و خدمات دیگر را در اختیار کاربران قرار داده‌ایم. هدف ما این است که روبیکا به یک زیست‌بوم دیجیتال کامل برای کاربران ایرانی تبدیل شود.»

یکی بخش‌های جذاب حضور این پلتفرم در نمایشگاه الکامپ، شرکت در گیمیفیکیشن طراحی شده توسط همراه اول است. «مهدی نریمانی»، کارشناس رویداد روبیکا، درباره این گیمیفیکیشن گفت: «بازدیدکنندگان با اسکن QR کد وارد بازی می‌شوند. این بازی شامل شش مرحله است که مرحله اول آن، مربوط به زندگی دیجیتال و روبیکا است. کاربران پس از طی کردن مراحل مختلف، وارد قرعه‌کشی می‌شوند و شانس برنده شدن جوایز ویژه را دارند.»

غرفه روبیکا در نمایشگاه الکامپ بیست و هشتم در سالن اختصاصی همراه اول در نمایشگاه الکامپ (سالن ۳۵) برپا شده است.

برچسب ها :
Picture of هاریکا

هاریکا

هاریکا، به‌عنوان مجله‌ای نوآوری و مدرن در دنیای تکنولوژی، فعالیت خود را با هدف ارائه دقیق‌ترین و به‌روزترین اخبار، تحلیل‌ها و بررسی‌های فناوری آغاز کرده است. ما باور داریم که تکنولوژی فراتر از یک ابزار است؛ این یک سبک زندگی است که هر روز، جنبه‌های مختلف زندگی ما را دگرگون می‌کند. هاریکا، از ترکیب شور و تخصص در دنیای دیجیتال متولد شده است. تیم ما شامل گروهی از نویسندگان، تحلیل‌گران و علاقه‌مندان به فناوری است که هدفشان ارائه محتوایی جذاب، قابل اعتماد و کاربرپسند به شماست.

مقالات مرتبط

کاراشاب شریک تحول‌آفرین مخابرات در مسیر اقتصاد دیجیتال است

مدیرعامل مخابرات در جریان الکامپ 1404 از کاراشاب به عنوان شریک تحول‌آفرین…

برنامه مخابرات برای جمع‌آوری شبکه سیم مسی باعث انحصار می‌شود

اپراتورهای اینترنتی در نشست خبری بررسی پیامدهای برنامه مخابرات برای جمع‌آوری شبکه…

درخشش فروشگاه‌های زنجیره‌ای در کمپین اسنپ‌مارکت

صنعت خرده‌فروشی ایران در حال تجربه یک تغییر بنیادین است. فروشگاه‌های زنجیره‌ای…