نقدهای MindsEye از سوی کاربران استیم بیشتر منفی هستند

نقدهای MindsEye از سوی کاربران استیم بیشتر منفی هستند - گیمفا

بازی MindsEye با تنها ۳۳۰۰ بازیکن و نقدهای منفی کاربران آغاز به کار کرده است و تازه استودیوی Build a Rocket Boy قصد دارد مشکلات را رفع کند.

در تاریخ ۲۰ خرداد ۱۴۰۴، بازی اکشن سوم‌شخص MindsEye توسط استودیوی Build a Rocket Boy به‌صورت رسمی عرضه شد. این عنوان شروع ناامیدکننده‌ای داشت و مورد انتقاد کاربران قرار گرفت.

بر اساس آمار منتشرشده توسط SteamDB، این بازی در روز اول تنها ۳,۳۰۰ بازیکن هم‌زمان جذب کرد. این عدد در مقایسه با دیگر بازی های بزرگ، بسیار پایین ارزیابی و شکستی بزرگ تلقی می‌شود.

کاربران به بسیاری از مشکلات فنی مانند کرش‌های ناگهانی، ایرات گرافیکی و گیم‌پلی ناپایدار اشاره کرده‌اند. علاوه بر این، مکانیزم‌های رانندگی و تیراندازی نیز به‌شدت مورد انتقاد قرار گرفته‌اند و تجربه کلی را ناخوشایند کرده‌اند.

هیچ‌یک از رسانه‌های معتبر نیز پیش از عرضه به بازی دسترسی نداشت تا بررسی خود را منتشر کند. گزارش‌ها نشان می‌دهند که درست یک هفته پیش از انتشار MindsEye، دو تن از مدیران ارشد شرکت از جمله مدیر مالی و حقوقی، از استودیو جدا شدند. این مسئله گمانه‌زنی‌ها درباره توسعه‌ی شتاب‌زده بازی را افزایش داد.

بازخورد کاربران در صفحه استیم بازی نیز به‌شدت منفی بوده است. تنها ۴۲ درصد از نظرات کاربران مثبت ثبت شده و بسیاری از آن‌ها این بازی را با عناوین ناموفقی مثل Cyberpunk 2077 و Assassin’s Creed Unity مقایسه کرده‌اند.

تیم توسعه در Build a Rocket Boy اعلام کرده که یک به‌روزرسانی برای رفع باگ‌ها و بهینه‌سازی عملکرد بازی طی ۲۴ ساعت آینده منتشر خواهد شد.

اگرچه برخی از کاربران طراحی بصری و فضای شهر Redrock را تحسین کرده‌اند، اما مجموع مشکلات فنی باعث شده تا بسیاری از بازیکنان تجربه‌ای نامطلوب از MindsEye داشته باشند. تنها در صورتی که استودیو با به‌روزرسانی‌های منظم و اساسی مشکلات را رفع کند، امکان دارد این بازی از بحران فعلی خارج شود.

Picture of هاریکا

هاریکا

هاریکا، به‌عنوان مجله‌ای نوآوری و مدرن در دنیای تکنولوژی، فعالیت خود را با هدف ارائه دقیق‌ترین و به‌روزترین اخبار، تحلیل‌ها و بررسی‌های فناوری آغاز کرده است. ما باور داریم که تکنولوژی فراتر از یک ابزار است؛ این یک سبک زندگی است که هر روز، جنبه‌های مختلف زندگی ما را دگرگون می‌کند. هاریکا، از ترکیب شور و تخصص در دنیای دیجیتال متولد شده است. تیم ما شامل گروهی از نویسندگان، تحلیل‌گران و علاقه‌مندان به فناوری است که هدفشان ارائه محتوایی جذاب، قابل اعتماد و کاربرپسند به شماست.

مقالات مرتبط

توسعه‌دهنده: بازی The Witcher 4 ماموریت‌های تکراری نخواهد داشت

کارگردان روایی بازی The Witcher 4 تأکید کرد در این عنوان خبری…

راوی سری بازی‌های Dark Souls در 80 سالگی درگذشت

پیک-سن لیم (Pik-Sen Lim)، بازیگر بریتانیایی و راوی سری بازی‌های Dark Souls،…

یک پلیر ناشناس با نقاب در تورنومنت Tekken تمام پلیرهای حرفه‌ای را شکست داد

این بازیکن که با نام استعار جو بادن (Joe Budden) بازی می‌کرد…

احتمال عرضه آپدیتی برای بازی Red Dead Redemption 2 قوت گرفت

بیش از ۷ سال از عرضه Red Dead Redemption 2،‌ یکی از…

فهرست تروفی‌‌های بازی The Alters

فهرست تروفی‌‌های بازی The Alters منتشر شد. این عنوان شامل ۴۸ تروفی…

سونی برای جذب مخاطبان جوان به سمت انیمه می‌رود

شرکت سونی قصد دارد از طریق گسترش فرانچایزهایش در دنیای انیمه، نسل…

بازی The Witcher 4 نرخ فریم ۶۰ را روی کنسول‌ها هدف قرار داده است

استودیوی CD Projekt Red هدفش رسیدن به نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه…

سونی همچنان به توسعه بازی‌های آنلاین ادامه می‌دهد

طبق گزارش‌ها، علیرغم شکست‌های برجسته‌ای که شاهدیم، سونی به توسعه عناوین لایو…

بیش از ۶۳٪ از بازیکنان Stellar Blade از کشور چین هستند

طبق گزارش‌ها، درصد بالایی از بازیکنان بازی Stellar Blade (ساخته استودیوی Shift…

فروش Devil May Cry 5 از مرز ۱۰ میلیون نسخه گذشت

با توجه به گذشت شش سال از عرضه‌ بازی Devil May Cry…