ایکس باکس در بزرگترین رویداد تجاری بازی در جهان یعنی Gamescom که از ۲۰ تا ۲۴ آگوست در شهر کلن آلمان برگزار میشود، حضور پیدا خواهد کرد.
با به پایان رسیدن رویداد سالانه تابستانی خود در ماه گذشته، ایکس باکس اکنون چشم به راه رویداد Gamescom است که از ۲۰ تا ۲۴ آگوست (۳۰ مرداد الی ۲ شهریور) در آلمان برگزار میشود. علاوه بر تأیید حضور خود، این شرکت همچنین اعلام کرد که رویداد Xbox Fan Fest نیز از تاریخ ۲۰ آگوست (۳۰ مرداد) آغاز خواهد شد.
سال گذشته، این شرکت به مدت سه روز متوالی رویداد خود را پخش کرد و معرفیهای متعددی نیز ارائه داد. عناوینی چون S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl، Age of Mythology: Retold، Towerborne، Avowed و Ara: History Untold در میان آنها بودند. البته، این شرکت میزبان Star Wars Outlaws، Atomfall و دیگر عناوین ترد پارتی و مستقل نیز بود.
تاکنون، ایکس باکس تاریخ انتشار Gears of War: Reloaded را برای ۲۶ آگوست (۴ شهریور)، Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants را برای ۴ سپتامبر (۱۳ شهریور) و The Outer Worlds 2 را برای ۲۹ اکتبر (۷ آبان) تأیید کرده است.

